Ni år (næsten 10) og vil have farvet hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2021

Babilooo

Alt for tidligt. Og forstår heller ikke hvad der skal gøre godt for. Man skal vel ikke være sexet eller på en bestemt måde som 9 årig  .

Det er ikke engang noget jeg er glad for som voksen. Jeg gør det, fordi jeg ikke kan holde mig selv ude med gråt hår

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2021

Dorthe1986

Det er i min optik alt for tidligt, og anbefalingen siger jo også minimum 16 år. Jeg farvede hår fra 7. klasse, da jeg var 13 og farvede mit hår rigtig meget i årene derefter. Og jeg ville ønske min mor havde sagt nej. Min datter får i hvert fald ikke lov før 16-17 års alderen 

Anmeld Citér

2. januar 2021

LSS

Min ældste er også lige knap 10 og hun ville IKKE få lov. Du skriver hun har arvet alt fra ham, undtaget det sorte hår og det er viiirkelig et dårligt argument for at fylde sit hår med kemikalier. De kommer næppe til at ligne hinanden mere pga hårfarven eftersom hun har arvet alt andet fra ham. 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Anonym

Jeg ville lade min få lov. Men det skulle ikke gøres med hjemmefarve, det skulle gøres hos en frisør, ved der findes noget farve som ikke er så skrapt mod huden  

Jeg tror jeg var 8 dag jeg første gang fik striber i håret. 

Min kæreste og jeg er dog langt fra enige. Ligsom at jeg sagtens kunne sige ja til min t årig hvis hun vil have huller i ørene.

Der er meget delte vande lige på de to områder 

Anmeld Citér

4. januar 2021

Jixy

Profilbillede for Jixy

Hvis hun farver det sort, er det jo heller ikke kun et engangs spørgsmål. For om et par måneder eller lign. så er der kommet en udgroning, og hvad skal der så ske der?

Skal hun så have lov at farve håret igen eller hvor går grænsen da.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.