Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange af børnene sover stadig middags søvn? Her har vi stadigt svære og svære ved at få Laura til at sove til middag, hun får som regel lov til at blive i sengen, men det kan sagtens bare blive til to timers leg for hende i stedet for.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oliver bliver smidt ud i barnevognen hver dag, hos dp'en og herhjemme. Han sover i ca to timer hver dag, og han kan slet ikke undvære den middagslur.
Har stemt ja - for det sker alle dage i dp - og for det meste også i weekenderne. Men af og til - som fx i dag - springer han over og vil ikke sove. Men så er han også et pyller til aften - og vi går hinanden på nerverne, så ja, han SKAL sgu sove middagslur lidt endnu!
Nadi skriver: Oliver bliver smidt ud i barnevognen hver dag, hos dp'en og herhjemme. Han sover i ca to timer hver dag, og han kan slet ikke undvære den middagslur.
same same....
i børnehaven sover Johanna i Barnevogn, men her hjemme er det ikke altid hun bliver lagt, og det går fint. Men to dage uden lur, så kan hun ikke mere.
Jeg har stemt blankt, for hun sover ikke hver dag, men 5-6 gange i ugen.
Knus Siber
Ja, Phillip kan ikke undvære den i hverdagene hvor han står op kl. 6.30 og der er børn at lege med hele dagen. Så sover han gerne 2 - 2½ time til middag.
I weekender hvor han gider at sove længe til kl. 8 eller 9 kan han godt springe over den uden problemer.
Emsen kan slet ikke undvære sin lur.
Hun sover hver dag. Som regel kun 45 min - 1 time, men de er guld værd. I dag har vi kørt hjem fra KBH og hun sov næsten hele vejen hjem så der tager hun jo en skraber på over 2 timer.
Så hun bliver ved med at blive puttet om eftermiddagen et stykke tid endnu.
AG
Også stadig middagslur her!
Gry bliver total umulig (læs hysterisk) hvis hun ikke får sin lur.
Chris
Men Trold?
Selvom alle de andre sover middagssøvn, kan det da godt ske Laura ikke har brug for sin middagslur mere.
Jeg ville da selv hellere undgå kampen, hvis humøret senere på eftermiddagen er ok alligevel.
Her soves der også ca 2 timer hver dag, MEN hvis vi har gæster eller er på besøg hos venner med børn, så der sker en masse, kan luren godt springes over, men så er hun også putteklar kl 18,30....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128