lidt hjælp fra folk som har født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Berg

karina22 skriver:

fødte du for tidligt..

jeg havde mange plukveer siden uge 14 da jeg ventede nichlas, og gik i fødsel i uge 32, de fik det stoppet og vandet gik i uge 36..

nu venter jeg nummer to og igen plukveer fra uge 14, så går jo og er nervøs om jeg sku føde for tidligt.. efter lægen skal man ikke være nervøs for plukveer. kun hvis de bliver meget kraftige..

Nej jeg fødte på terminsdagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Berg skriver:

Nej jeg fødte på terminsdagen

okay, det var godt...

Anmeld

26. oktober 2009

Mist

Berg skriver:

Jeg blev sygemeldt med plukkeveer i 5. måned!

Jeg fik meget kraftige plukkeveer kl. 01.35, kl. 02.10 gik vandet og de rigtige veer kom. Kl. 02.23 blev lillebror født. Så min konklusion er at plukkeveer skal tages seriøst!

Det er desværre ikke alle læger der tager plukkeveer seriøst.. Nu kender jeg heldigvis tegnene på veer og plukkerveer, men ellers får man bare af vide, det er helt normalt med plukkeveer.. bla bla bla..

ja det godt med dem. nu har jeg selv gået med kraftige plukkeveer siden i lørdags, men det er heldigvis ikke regelmæssige endnu. mangler lige 9 uger til termin, men blir sat igang om 8 ½ uge. Skønt.

Maria

31+2

Anmeld

26. oktober 2009

frk andreasen

jeg har osse haft plukveer siden uge 13-14 stykker. men det havde jeg ikke første gang der var jeg vist 7mdr henne før jeg rigtig kunne mærke dem. men den her gang sys jeg de kan være ret kraftig.

kram tanja 19+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.