lidt hjælp fra folk som har født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg ville lige høre om der er nogle der har fået plukveer før de fik veer?? hvis i forstår! og hvis ja, hvor lang tif hade i så plukveer til i fik veer??

40+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Sees

Christina92 skriver:

hej
jeg ville lige høre om der er nogle der har fået plukveer før de fik veer?? hvis i forstår! og hvis ja, hvor lang tif hade i så plukveer til i fik veer??

40+1

jeg havde KRAFTIGE plukveer i 3 uger op til jeg fødte.
Var også på fødegangen 2 gange, fordi vi troede at nu var det nu, men smerterne var ikke kraftige nok til at være veer, men også for kraftige til at være plukveer !

Anmeld

25. oktober 2009

christina2412

jeg har ikke født endnu er 37+3 idag.

men har haft plukveer siden ca uge 30, de er blevet noget værre her de sidste 14 dage.

tror det er forskelligt hvor tidligt man begynder,at få plukveer og hvor kraftige de er. min jm har sagt til mig, man er ikke i tvivl når de rigtige veer kommer.

så håber der snart sker noget for dig

christina 37+3

Anmeld

25. oktober 2009

frk andreasen

jeg havde i 2-3 uger før jeg fødte.

Anmeld

25. oktober 2009

Muffinmus

havde begge gange mange og meget kraftige plukveer i nogle uger inden de kom:-)

Og især den her gang de sidstse 2 dage inden, det var hele tiden.

Anmeld

26. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg havde plukveer fra uge 28, men jeg mærkede dem ikke ret meget.

Jeg mærkede ikke en stigning i plukveer op til fødslen, men jeg synes heller ikke, at plukveer på nogen måder minder om rigtige veer

Anmeld

26. oktober 2009

Ox.

Jeg gik 2 uger over tid, og havde plukveer hver dag i de 2 uger, men da så mine veer kom kunne jeg sagtens mærke forskel synes jeg ..

Anmeld

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg har haft plukveer siden uge 14, både første og anden graviditet.. de blev værre for hver dag der gik/går fordi maven vokser..

Anmeld

26. oktober 2009

Berg

Jeg blev sygemeldt med plukkeveer i 5. måned!

Jeg fik meget kraftige plukkeveer kl. 01.35, kl. 02.10 gik vandet og de rigtige veer kom. Kl. 02.23 blev lillebror født. Så min konklusion er at plukkeveer skal tages seriøst!

Anmeld

26. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Berg skriver:

Jeg blev sygemeldt med plukkeveer i 5. måned!

Jeg fik meget kraftige plukkeveer kl. 01.35, kl. 02.10 gik vandet og de rigtige veer kom. Kl. 02.23 blev lillebror født. Så min konklusion er at plukkeveer skal tages seriøst!

fødte du for tidligt..

jeg havde mange plukveer siden uge 14 da jeg ventede nichlas, og gik i fødsel i uge 32, de fik det stoppet og vandet gik i uge 36..

nu venter jeg nummer to og igen plukveer fra uge 14, så går jo og er nervøs om jeg sku føde for tidligt.. efter lægen skal man ikke være nervøs for plukveer. kun hvis de bliver meget kraftige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.