Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2020

Anonym trådstarter

ingegerd skriver:

Jeg synes ikke, at der er noget skørt ved din bekymring taget i betragtning af, at du tidligere er blevet gravid på trods af, at du er steriliseret. Man hører desuden tit om kvinder, der stadig bløder under graviditet, så jeg ville ikke udelukke det. 

Har du overvejet at blive undersøgt ved lægen? 

Tak. Endelig en der forstår mig selvom det måske er lidt skørt. 
Det har kun stået på i en uges tid og det er først igår jeg begyndte at tænke den vej her fordi de bevægelser bare bliver ved med at fortsætte. 
jeg kan mærke når min mave rumler og hører de sædvandlige lyde fra maven, men så er der også de der bevægelser. De har været der i en uge nu. Kn mærke det når jeg står, sidder, ligger og går. 

jeg forstår ikke hvad det er.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg fik ikke en abort. Det skulle være en spontan abort jeg havde. 
blev scannet en enkelt gang. 
Og jeg er overvægtig. Så de andre gange jeg har været gravid har maven først vist sig sent. 

Okay. Jamen hvis du er så meget i tvivl om det kan være en graviditet. Så kan du jo betale dig til en scanning og få et klart svar. 
holder dog stadig på at jeg synes det lyder usandsynligt 

Anmeld Citér

25. december 2020

nemisis

Profilbillede for nemisis

Havde en kollega der også pludselig oplevede at have det der føltes som fosterbevægelser. Vi andre kunne over i købet mærke det udenpå maven, hvis vi lagde en hånd på. Hun blev scannet og det viste sig at være tarmbevægelser i forbindelse med forstoppelse ret vildt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.