Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
12 svar
3 synes godt om
23. december 2020

Anonym trådstarter

Jeg er sterilliseret (æggeledere er klippet over under kejsersnit) men jeg blev gravid i sommers (1 år efter sterilisationen) jeg fandt ud af det ved smerter i maven, men der var intet at se på scanningen og 
jeg fik målt hcg ved blodprøve som faldt. 

men jeg er nu begyndt den sidste uge at mærke bevægelser i maven. Kun den ene side. Jeg føler jeg er ved at blive skør, for det kan jo ikke lade sig gøre, eller kan det??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er sterilliseret men blev gravid i sommers (1 år efter sterilisationen) jeg fandt ud sf det ved smerter i maven, men der var intet at se på scanningen. 
jeg fik målt hcg ved blodprøve som faldt. 

men jeg er nu begyndt den sidste uge at mærke bevægelser i maven. Kun den ene side. Jeg føler jeg er ved at blive skør, for det kan jo ikke lade sig gøre, eller kan det??? 

Hvid du teoretisk skulle være gravid, og du opdager det ved bevægelser, så skulle du vel være forholdsvis langt henne?

Hvad med din mens? 

Anmeld Citér

23. december 2020

Anonym trådstarter

Jeg har mens. Men ikke som førhen. 
men jeg tænker om det kan være en graviditet som alligevel er blevet til noget der fra i sommers? 

er det skørt St tænke sådan?

Anmeld Citér

23. december 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

men jeg tænker om det kan være en graviditet som alligevel er blevet til noget der fra i sommers? 

Ja jeg syntes det er lidt skørt. Men du kan da sagtens tage en test, men når du både er steriliseret og mens forsat kommer, så finder jeg det højst usandsynligt at du skulle være gravid. 

Anmeld Citér

23. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Tænker også det er skørt at tænke sådan når du er steriliseret og din mens kommer  

plus hvis set er fra i sommers så skulle du være 6-7 mdr henne nu. Det burde også kunne være set på din mave så hvis su har født før  

Anmeld Citér

24. december 2020

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Ja jeg syntes det er lidt skørt. Men du kan da sagtens tage en test, men når du både er steriliseret og mens forsat kommer, så finder jeg det højst usandsynligt at du skulle være gravid. 

Jeg er jo blevet gravid til trods for jeg er steriliseret. Så derfor jeg tænkte sådan. 

Anmeld Citér

24. december 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Tænker også det er skørt at tænke sådan når du er steriliseret og din mens kommer  

plus hvis set er fra i sommers så skulle du være 6-7 mdr henne nu. Det burde også kunne være set på din mave så hvis su har født før  

Ja men altså. Okay. Ja. Jeg blev jo gravid til trods for jeg er steriliseret. 

Anmeld Citér

24. december 2020

ingegerd

Jeg synes ikke, at der er noget skørt ved din bekymring taget i betragtning af, at du tidligere er blevet gravid på trods af, at du er steriliseret. Man hører desuden tit om kvinder, der stadig bløder under graviditet, så jeg ville ikke udelukke det. 

Har du overvejet at blive undersøgt ved lægen? 

Anmeld Citér

24. december 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Ja men altså. Okay. Ja. Jeg blev jo gravid til trods for jeg er steriliseret. 

Jo jo. Og det kan også ske. Men hvis det er siden sommer, du har fået en abort som jeg forstår det plus du får din mens. Ydermere ville maven være meget synlig nu hvis du var gravid 

Anmeld Citér

24. december 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jo jo. Og det kan også ske. Men hvis det er siden sommer, du har fået en abort som jeg forstår det plus du får din mens. Ydermere ville maven være meget synlig nu hvis du var gravid 

Jeg fik ikke en abort. Det skulle være en spontan abort jeg havde. 
blev scannet en enkelt gang. 
Og jeg er overvægtig. Så de andre gange jeg har været gravid har maven først vist sig sent. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.