Anonym skriver:
Hej Piger.
Jeg prøver at blive gravid, og kom pludselig til at tænke på at jeg engang da jeg var 16 år blev smittet med klamydia af en tidligere kæreste, som lige havde haft lidt sjov ved siden af!
Nu læste jeg så lige igen, at ens mulighed for at blive gravid kan være nedsat efter en klamydiainfektion, og så tænkte jeg på, hvor mange af jer som er gravide nu der har haft klamydia tidligere i jeres liv??
Håber ikke det har nogen betydning for mine chancer for at blive gravid... For så får den eks vist mig på nakken!!
Jeg er ene af dem der så har af det 3 gange som ung med to faste kærester som var utro begge var mig utro..
I 97 blev jeg slemt indlagt med det for 4 gang med det og det var den gang sidste gange jeg havde det min kæreste og jeg lave en 3 kant med min eks og han smidt så os..
lægen sagde den gang nu have jeg haft det mange gang + jeg have haft det i kroppen over 6 mdr så.Min chance mente han kun 15-20 % i af kunne bleve gravid.
min kæreste den gang og jeg tænkte så få vi aldrig et barn i 1999 stoppe jeg med p-piller og 11 mdr efter vente vi vores første barn udover de 2 vi have midste før jeg blev gravid.
prøv så i 2 år af få nr 2 uden held anden 2 SA.
derefter fandt jeg min ungdoms kæreste og efter 5 mdr blev jeg gravid men midste den 19/2-05 og den 1/12-05 vente jeg mig så igen. så det tog 10 mdr..
fik ny mand i sommer 2007 og begynde på baby i dec 208 og ja 4 mdr efter gravid og skal nu have en søn til dec.
Så det jeg endelig ville frem til er jeg har haft det 4 gange men af bleve gravid er ikke problem mere det i jeg i april 2005 efter min sa fandt gynækologen ud af jeg har slapslimhind og skal tag progestan de første 10-12 uger af graviditen..Om det er efter jeg har haft klamytia 4 gange mener de ikke....
Så jeg tro ikke medmindre du lige har haft det og kun 1 gang du ikke kan blev gravid eller har svære hved det anden der er andet udover.
jeg gik ligesom om 6 mdr med det den sidste gang før jeg kom i behandlingen..
men jeg ville da klrt få æggestokken undersøgt osv hos en gynækolog...
xxx finger for dig.
Mvh Henriette 32+2
Anmeld