Tidligere klamydiainfektion og graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.428 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg prøver at blive gravid, og kom pludselig til at tænke på at jeg engang da jeg var 16 år blev smittet med klamydia af en tidligere kæreste, som lige havde haft lidt sjov ved siden af!

Nu læste jeg så lige igen, at ens mulighed for at blive gravid kan være nedsat efter en klamydiainfektion, og så tænkte jeg på, hvor mange af jer som er gravide nu der har haft klamydia tidligere i jeres liv??
Håber ikke det har nogen betydning for mine chancer for at blive gravid... For så får den eks vist mig på nakken!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har tidligere haft klamydia, og har absolut ikke haft nogle problemer med at blive gravid

Jeg tror det er meget sjældent at en klamydia-infektion går ind og ødelægger muligheden for at blive gravid... men det kan jo ske.

Held og lykke til jer i hvert fald

Anmeld

25. oktober 2009

Leneur

Jeg har været smittet 2 gange, endda pga samme mand og jo synes jeg havde lidt problemer med at blive gravid. Jeg blev så testet om jeg dannede æg nok og for alt muligt andet, så den mulighed har du da også og jeg blev trods alt gravid via naturmetoden.... ;-)

Anmeld

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

Åhhhh...håber godt nok ikke det bliver et problem!!!!

Men er positiv.... tror nok jeg skal blive gravid på et eller andet tidspunkt..helt naturligt

Anmeld

25. oktober 2009

N&J

Jeg har haft betændelse (streptokok baterie) i underlivet og det jeg fik at vide var at hver gang man fik en betændelse eller infektion var der en chance for at det ville være sværere at blive gravid, jeg tror egentlig ikke det har påvirket mine muligheder for at blive gravid, blev jo ups gravid, tror det er forskelligt hvordan det påvirker den enkelte..

Knuz fra Jane

Anmeld

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

MoarN skriver:

Jeg har haft betændelse (streptokok baterie) i underlivet og det jeg fik at vide var at hver gang man fik en betændelse eller infektion var der en chance for at det ville være sværere at blive gravid, jeg tror egentlig ikke det har påvirket mine muligheder for at blive gravid, blev jo ups gravid, tror det er forskelligt hvordan det påvirker den enkelte..

Knuz fra Jane

Ja det er jo også hvad jeg har hørt...

Men det er vel ikke noget man kan teste for, så er vel bare at prøve sig frem og se om det mon ikke lykkes helt af sig selv

Hvordan blev du UPS gravid?

Anmeld

25. oktober 2009

N&J

Ja det er jo også hvad jeg har hørt...

Men det er vel ikke noget man kan teste for, så er vel bare at prøve sig frem og se om det mon ikke lykkes helt af sig selv

Hvordan blev du UPS gravid?

Nej, som jeg forstod det kunne man ikke teste for det.. og med hensyn til hvordan vi blev ups gravid, jeg har ikke været på p-piller i over 6 år.. så vi glemte at bruge noget (det var ikke første gang ), og blev gravid under de mest ekstreme forhold jeg har budt min krop, var i gang med bachelor og spiste meget lidt og kun junk/slik og lign og sov højst 3 timer om dagen (skrev om natten) så ikke ligefrem de mest optimale forhold at blive gravid under, derudover drak jeg mig ret fuld efter sidste eksamen dagen inden jeg fandt ud af at jeg var gravid.. så er stadig lidt forbavset over at det kunne lade sig gøre når jeg nu havde haft betændelsen 3-4 gange indenfor de sidste to år inden jeg blev gravid.. så.. det kan hvis sagtens lade sig gøre, nå ja og så sad min livmoder ikke helt som den skulle, så der skulle også være lidt forhindring der.. men åbenbart ikke alligevel..

Anmeld

25. oktober 2009

Anonym trådstarter

MoarN skriver:

Nej, som jeg forstod det kunne man ikke teste for det.. og med hensyn til hvordan vi blev ups gravid, jeg har ikke været på p-piller i over 6 år.. så vi glemte at bruge noget (det var ikke første gang ), og blev gravid under de mest ekstreme forhold jeg har budt min krop, var i gang med bachelor og spiste meget lidt og kun junk/slik og lign og sov højst 3 timer om dagen (skrev om natten) så ikke ligefrem de mest optimale forhold at blive gravid under, derudover drak jeg mig ret fuld efter sidste eksamen dagen inden jeg fandt ud af at jeg var gravid.. så er stadig lidt forbavset over at det kunne lade sig gøre når jeg nu havde haft betændelsen 3-4 gange indenfor de sidste to år inden jeg blev gravid.. så.. det kan hvis sagtens lade sig gøre, nå ja og så sad min livmoder ikke helt som den skulle, så der skulle også være lidt forhindring der.. men åbenbart ikke alligevel..

Ja det var da godt nok utroligt at du kunne blive gravid under de forhold... så er der jo håb for de fleste...du må i hvert fald have været ekstrem fertil

Kan se at du er alene med din datter...var det en tidligere kæreste du blev gravid med, eller virkelig en UPS'er?

Anmeld

25. oktober 2009

N&J

Anonym skriver:

Ja det var da godt nok utroligt at du kunne blive gravid under de forhold... så er der jo håb for de fleste...du må i hvert fald have været ekstrem fertil

Kan se at du er alene med din datter...var det en tidligere kæreste du blev gravid med, eller virkelig en UPS'er?

Ja det er faktisk lidt utroligt.. heh ja har altid troet at der skulle rigtig meget til før jeg blev gravid.. men åbentbart ikke.

Vi havde kendt hinanden i 1½ år da jeg blev gravid og var sådan lidt on-off gennem hele den tid, så tror vi lå et sted mellem b-venner og kærester, men ja havde dog inden sagt at blev jeg gravid ville jeg beholde barnet, så det kom nok heller ikke som den største overraskelse da det endelig var..

Men det skal da helt sikkert nok lykkes, tror ikke det får nogen betydning for jer og håber snart der kommer en lille spire.. der vågnede mit eget lille mirakel fra sin middagslur.. Held og lykke med det hele

Knuz fra Jane

Anmeld

25. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har haft klaymida i "mine unge dage" og har to dejlige børn i dag. Jeg havde ingen problemer med, at blive gravid nogen af gangne.

Min svigerinde kan dog ikke blive gravid på normal vis, da hun har haft klamydia.

Jeg tror, at det er meget forskelligt, hvordan at man reagere på klaymidia og ens chancer for, at bliver gravid.

Held og lykke.

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.