Badekar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2020

Pb18

AnoMor skriver:

Det er kun lige et år ekstra. Det kan ikk rigtig betale sig 

Det er selvfølgelig rigtig nok. Dog bliver det alm Stokke solgt til brug til ca 4 år, så det kommer også an på hvor høj barnet er/hvor meget de gider sidde sammenkrøllet. Det store er 83 cm langt mod 66 cm for det almindelige. Vi havde dog et andet mærke før, så ved ikke hvor meget større det reelt føles 

Anmeld Citér

13. december 2020

AnoMor

Pb18 skriver:

Det er selvfølgelig rigtig nok. Dog bliver det alm Stokke solgt til brug til ca 4 år, så det kommer også an på hvor høj barnet er/hvor meget de gider sidde sammenkrøllet. Det store er 83 cm langt mod 66 cm for det almindelige. Vi havde dog et andet mærke før, så ved ikke hvor meget større det reelt føles 

Okay det er alligevel en pæn stor forskel. Må prøve og tage i babysam og se det rigtig. Min dreng er 111 cm. 

Anmeld Citér

13. december 2020

fehår

BAE skriver:

https://www.coolstuff.dk/Sammenfoldelit-Badekar/17379?utm_source=Google&utm_campaign=1543043245&utm_term=pla&utm_content=85397186878&gclid=CjwKCAiAlNf-BRB_EiwA2osbxai0dsdX4u8o2Po3KmAmlWcgAu6wovBuwzlXIBO0FUUGz4Sa7SI6RRoC8TwQAvD_BwE 

Jeg fik det her badekar i julegave sidste år, og det var verdens bedste gave! Både børnene (1,5 og 3 år) elsker det, og jeg bruger det også, når jeg trænger til ekstra forkælelse. Vi har også badet i det sammen hele familien råhygget. Min datter siger, det er bedre end en svømmehal, så det har faktisk sparet os penge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.