Badekar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
13 svar
1 synes godt om
13. december 2020

AnoMor

Min søn har altid haft stokke badekaret der kan klappes sammen. Men nu er han 5 år og ved at vokse ud af det. 

hvad bruger i når jeres er blevet for store? 

han kan godt komme i brusebad. Men han elsker at være i karbad. 

skal være et der kan klappes sammen og gemmes væk da vi kun har en 2 værelses lejlighed

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2020

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har ikke fundet en badekars-løsning sådan rigtig, men jeg plejer at fylde badekaret (som min 4-årige også er ved at gro ud af) med vand og lidt skum og så tager hun selv brusebad og leger samtidig med/i/ved karet. Det er jo ikke det samme, ved jeg godt, men hun klarer det hele selv og råhygger sig gerne så længe vi giver lov  Hun er selv begyndt at synes at det nemmeste er at tage et brusebad, så jeg tænker at hun vokser fra det med badekaret inden så længe ... 

Anmeld Citér

13. december 2020

AnoMor

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg har ikke fundet en badekars-løsning sådan rigtig, men jeg plejer at fylde badekaret (som min 4-årige også er ved at gro ud af) med vand og lidt skum og så tager hun selv brusebad og leger samtidig med/i/ved karet. Det er jo ikke det samme, ved jeg godt, men hun klarer det hele selv og råhygger sig gerne så længe vi giver lov  Hun er selv begyndt at synes at det nemmeste er at tage et brusebad, så jeg tænker at hun vokser fra det med badekaret inden så længe ... 

Det er da en mulighed ihverfald. Men forudser også bare et meget vådt badeværelse så hvis han skal gøre det sådan 

Her tager vi også brusebad. Og foretrækkes også ofte. Men han elsker også bare og sidde og hygge i badekaret. De er bare mega dyre hvis man skal købe dem større 

Anmeld Citér

13. december 2020

Pb18

Vi har lige købt et Stokke XL badekar som skulle kunne bruges til 6 års alderen. Og ift pris så købte vi det da babysam havde 20 % på alt 

Anmeld Citér

13. december 2020

AnoMor

Pb18 skriver:

Vi har lige købt et Stokke XL badekar som skulle kunne bruges til 6 års alderen. Og ift pris så købte vi det da babysam havde 20 % på alt 

Det er kun lige et år ekstra. Det kan ikk rigtig betale sig 

Anmeld Citér

13. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

Det er kun lige et år ekstra. Det kan ikk rigtig betale sig 

hvor meget plads har I på badeværelset? (altså hvor bredt/langt må det være) ? 

Anmeld Citér

13. december 2020

AnoMor

BAE skriver:

hvor meget plads har I på badeværelset? (altså hvor bredt/langt må det være) ? 

1x1,5 meter er der plads til. Vigtigst er bare det kan slås sammen efter brug. 

Anmeld Citér

13. december 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
AnoMor skriver:

1x1,5 meter er der plads til. Vigtigst er bare det kan slås sammen efter brug. 

ok, tror det her er 185(og dyrt, men voksen str) langt.. men kan klappes sammen. 

Anmeld Citér

13. december 2020

AnoMor

BAE skriver:

ok, tror det her er 185(og dyrt, men voksen str) langt.. men kan klappes sammen. 

Har du et link?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.