Hej Allesammen!
Jeg er nu i 9 uge, og har knyttet mig ekstremt meget til barnet, næsten dumt men føler allerede jeg kender det.
Jeg er sammen med faren, men det er et meget nyt forhold, vi besluttede os dog for at beholde barnet. Men med tiden er det gået ned ad bakke med forholdet. Selvom jeg går med total begejstring og spænding omkring det lille kommende barn, som jeg inderst inde har besluttet mig for at beholde lige meget hvad, så er det som om mine følelser for ham stille og roligt fordufter. Vi passer ikke så godt sammen som vi egentlig havde indtrykket af i starten, jeg er lidt trist og det kan han selvfølgelig ikke forstå. Men hver gang vi prøver at snakke om det, er det ligesom om et eller andet går galt. Altså vi går totalt skævt af hinanden.
Jeg kan mærke jeg bliver mere og mere irriteret på ham hver dag.Det er virkelig ærgeligt for havde jo forestillet mig den her lille familie. Sagen er den, at i marts i år, fik jeg en abort pga min eks og jeg gik fra hinanden idet jeg fandt ud af jeg var gravid, jeg har haft mareridt og fortrudt lige siden, det har været et helvede og jeg besluttede mig dengang for ikke at få flere aborter.
Nu står jeg så her, og kan ikke holde faren til mit barn ud mere. Det plejer jo at være faren der ''smutter'' fra det hele, men denne her gang er det lige omvendt. Jeg vil ikke ha en abort til, men kan jeg være bekendt at lukke ham ude af det?
Håber i vil skrive , hvad end i har lyst til, er bar fortvivlet og mangler nogen at snakke med, der evt. kender det lidt?
Anmeld