bordpynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Monica

Hej.

Vi skal snart holde barendåb - 8/11- og manger lidt (meget) inspiration til bordpynt... Må gerne ligne en million, se mega kreativt ud, og kun tage 10 min at lave Og hvem kan folde nogle servietter man kan lave i forvejen???

Hit me...

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Mary

Guldpapir fx sat om en potteplante, fx roser = meget enkel, let og billig potteskjuler  Servietterne kan bare rulles med en sød sløjfe bundet om, og små fine fyrfadslys i matchene farver rundt omkring på bordet evt med et par bloklys ind imellem. Blå tyl om vinglassene, eller sløjfer rundt om stilken på vinglasset der kan ligge hen ad bordet med navn på som bordkort.

Til Julianes lavede jeg et prinsessetema med pink tyl der lå midt på bordet og strakte sig hele vejen fra den ene ende til den anden, servietter med grønne frøer, lyserød karton med hjemmelavede prinsessekroner pålimet og navn skrevet med guld. og så guldglitter på bordet også. Ved godt at prinsessetema nok ikke er så aktuelt, men det kunne jo være du kunne finde inspiration

Anmeld

25. oktober 2009

Monica

Tak Lyder godt... Springer nok lige prinsesse temaet over...

Moni

Anmeld

25. oktober 2009

ivfmarie

nervøs veløør?  (sorry - "intern" joke... )

Anmeld

25. oktober 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

nervøs veløør?  (sorry - "intern" joke... )

Anmeld

25. oktober 2009

Monica

Mebach skriver:

Ja, Bacon   -

Anmeld

25. oktober 2009

Rasmine

Monica skriver:

Ja, Bacon   -

What?

Anmeld

25. oktober 2009

Mary

Monica skriver:

Tak Lyder godt... Springer nok lige prinsesse temaet over...

Moni

Hva da?!  Det kan vel klares med lidt blå tyl og sådan, hehe.

Anmeld

25. oktober 2009

Nadi

Synes sådan en bordløber er pæn, og giver et godt helhedsindtryg af bordet. Det er da nem bordpynt  

Servietter plejer jeg at folde i en trekant, så det ligner et sejl, hvis du forstår hva jeg mener

Til Oliver's barnedåb havde vi bare hvide blomster i ligge-vaser og i høje vaser og så havde jeg bundet gavebånd om tre blok lys som stod på et glas fad. Det synes jeg var meget pænt

Anmeld

25. oktober 2009

Siber

jeg var til en drenge barnedåb hvor der var små biler på bordet (sådan nogen billige legetøjs nogen) man kan folde servietter til små bluser, og binde en papsut på som bordkort, hvis der skal være det.

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.