Hvilken uddannelse skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
14 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. november 2020

Anonym trådstarter

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent men jeg vil gerne tage en ny uddannelse. 

Sygeplejerskeudd. Er oplagt, da jeg elsker sygeplejefaget men jeg ved ikke om jeg har lyst til at bruge 3 år og ende ud med lige så dårlige arbejdsvilkår som jeg har nu.

Når jeg er færdig med at læse kunne jeg godt tænke mig at have et job, hvor nedslidning ikke nødvendigvis er en del af pakken. Samt alt for skæve arbtider/weekender. 

Jeg leger med tanken om at søge ind som social rådgiver, men jeg ved ikke om det bliver for jura tungt for mig?

Hvad er i uddannet som og hvilke stillinger har i? Jeg har brug for inspiration. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2020

Anonym

Jeg er uddannet socialrådgiver... juraen skal nok komme, det kan være svært i starten men det er en læringsproces....en spændende en.

Du skal bare være obs på en stigende arbejdsløshed blandt socialrådgivere...og det kræver en god psyke, for det ER stressende, ben hårdt men også fedt

Anmeld Citér

16. november 2020

Anonym

Uddannet pædagog og arbejder i særlig dagtilbud for børn med sjældne diagnoser/syndromer/autisme/tidlig skadet. 

Har før arbejdet med senhjerneskadede/udviklingshæmmede, men søgte videre da jeg ville være fri for arbejde aften/weekend/helligdage. 

Anmeld Citér

16. november 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent men jeg vil gerne tage en ny uddannelse. 

Sygeplejerskeudd. Er oplagt, da jeg elsker sygeplejefaget men jeg ved ikke om jeg har lyst til at bruge 3 år og ende ud med lige så dårlige arbejdsvilkår som jeg har nu.