Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Vilter historierne..
Det er 2 danske fædre der skriver dem hvor man via hjemmesiden indtaster barnets navn, yndlingsbamsen/legetøjet, og 3 bedste venner og så er de navne sat ind i historien og oven i sættes ens bynavn også ind hvor det passer :)
vores store på 9 har hørt dem siden han var 6 og ELSKER dem.. Jeg har derfor bestilt deres bog til ham uden han ved det som julegave.. de er stadig ved at trykke bøgerne så der går noget tid før den bliver sendt...
den mellemste på 2 har hørt 2 af dem indtil videre og synes også det lyder spændende så tror helt sikkert det er noget jeg holder fast i og opdaterer med navne løbende :)
de første 5 historier er gratis og tilsendes endda via email (tror jeg nok de stadig gør) så hvis man ikke synes om at have skærm med ved sengetid kan man printe dem ud og læse :)
Der er også læs selv historier, kan ikke lige huske Lix-tallet men vores den store læste dem selv da han var 7.. han er så blevet screenet som elitelæser og har altid haft nemt ved at læse..
Jeg får på ingen måde noget for min "reklame" for dem andet end at jeg utrolig gerne vil sprede bekendtskabet om dem for jeg synes det er fantasiske historier der rammer bredt...
og indtil nu har hjulpet den store med at finde ro og falde i søvn når han har haft brug for hjælp efter en for hård dag... Han er særlig sensitiv og bliver ofte overstimuleret af skolen...
Anmeld
Citér