Hvordan opleves barn syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2020

Pb18

Jeg oplever kun stor forståelse. Da jeg kom tilbage fra barsel sagde min chef til mig at hun havde jo selv 4 (nu voksne) børn og hun vidste jo dermed hvordan det kunne være. Vi er heldige at have bedsteforældre der kan hjælpe med de fleste sygedage, men nogle gange skal vores pige leveres til dem, hvorefter jeg tager på arbejde. Så møder jeg lidt senere og det er helt fint. Jeg kan arbejde hjemme men hvis jeg melder ind at jeg har barn syg og jeg vil arbejde lidt hist og her, så får jeg at vide at barn syg er barn syg. Min mand har også en god arbejdsplads, han har mulighed for flere dage, og vi fik brug for at han tog tre for nylig og ingen kiggede skævt.

Vi har været lidt hårdt ramt af corona reglerne i vuggestuen og har haft 2x 1 uge hvor vores datter ikke måtte komme af sted pga snotnæse på to måneder. Så vi er lykkelige over bedsteforældre på pension og forstående arbejdspladser, ellers blev det en hård vinter for os

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Anonym skriver:

Hvordan tror du, det ville være hvis der havde været brug for flere dage og hvordan håndterer du/i det på jobbet ift forældre og syge børn?

umiddelbart tror jeg ikke der ville være de store problem da min mand som sagt har en meget flexible chef. desuden har vi jo en mormor der kan træde til. Jeg ville godt kunne tage både 1. og 2. sygedag men ikke mere tror jeg. Har som sagt aldrig haft behovet - 7-9-13. så det er lidt svært at svare på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.