Sidste dag i oktober

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
3 svar
13 synes godt om
31. oktober 2020

lineog4

Sidste dag i oktober - det er blevet efterår med alle de smukke farver, med et ønske om indendørs hygge med te, puslespil og hjemmestrikkede strømper. Jeg elsker den del af efteråret, elsker når der rusker og vi sidder med stearinlys og den kendte danske hygge elsker når solen skinner og vi kan gå en tur og se de smukke farver som naturen kan præstere.
Men efterår og den sidste dag i oktober er også goddag til en tid, som jeg frygter. En tid hvor jeg ikke ved om dette års hul l er så stort, så jeg falder i med et brag eller om det blot er et af de mindre, hvor jeg kan stå oprejst på hele turen både op og ned. Det er goddag til den fødselsdag som ikke skal holdes, de minder som på en gang er så fyldt med kærlighed og så fyldt med sorg. Det er goddag til en masse tårer som forhåbentlig kan kontrolleres, til billeder af både en smuk nyfødt pige med dejligt mørkt hår og billeder af maskiner, nåle, læger, kisten og døden.

Jeg står på begge mine ben i dag, jeg bliver forhåbentlig stående på begge min ben også i morgen og dagene der kommer. Men måske er jeg lidt mere kort før hovedet, måske trækker jeg mig væk uden at blive set, måske smiler jeg lidt mindre i hvert fald det smil som når helt kom i øjnene. Men jeg er okay, jeg er bare mor til Lia lidt mere i november end en dag i en af årets andre måneder, og som mor til Lia så nyder jeg efterårets farve lidt mere i stilhed, lidt mere alene end jeg gør på andre tidspunkter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Åh altså - et opslag der rammer ind i det sted i maven, som kun røres, når der virkelig er noget på spil. 
jeg sender dig en kæmpe krammer, og et håb om, dig får en god dag og et dejligt efterår 

Anmeld Citér

31. oktober 2020

Mom

1. november 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Et tråd, nogle ord, og følelser som man ikke kan andet end bare hvor ens tåre triller på ens kinder helt af sig selv. Når jeg fik det sådan af bare kun at læse den tråd. Så tør jeg ikke tænke på hvordan du har det. Og alle dem som har gemengået sådan noget så skrækkeligt. Det er en hver forældres store mareridt. Håber du kommer godt igennem den her tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.