Anonym skriver:
Så læs noget mere end blot hvad du får fortalt i nyhederne. Langt de fleste får milde symptomer eller registrere ikke at de har haft corona.
Langt størstedelen af folk der dør med/af corona er ældre mennesker.
Medierne og politikerne skræmmer - og har forskellig agendaer for at gøre dette. Aviserne sælger nyhederne. Og politikerne manifesterer deres magt.
Et godt råd... pas på dig selv men lad være med at lade det fylde for meget når/hvis du ikke er i risikogruppe. Sprit af og hav maske på. Du er ikke omringet af folk med pest/ ebola.
Det er ikke, fordi jeg tror på alt, hvad medierne skriver angående corona, men nogle af tingene tror jeg da på. Der er mange ting de nok udtaler sig om, som de ikke ved noget som helst om og tror også de gemmer på nogle ting, der ikke kommer ud til offentligheden. Men... Der også unge mennesker, der har været smittede og er efterladte med dårlige lunger efter sådan en tur. Det jo ikke for sjovt det her corona, selvom det ikke er pest eller ebola.
Prøver så vidt muligt at passe på mig selv ved at spritte hænder, holde afstand og nu også gå med mundbind. Synes bare stadig det er skræmmende, at man ingen hensyn tager til gravide der går forbi en, velvidende om at de bærer et kommende liv i maven. Selv tager jeg altid hensyn til andre...
Anmeld
Citér