Ørevoks - “reklamer”

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2020

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Ej det er det samme her  Og jeg har heller ikke hverken søgt på eller snakket om det. Har flere gange givet feedback på reklamen til Google Adds, om at den er upassende og er set flere gange. Men det bliver ved 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2020

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Jeg får dem ikke kun på babysiden, men også hvis jeg fx googler en opskrift. Så scroller jeg ned i bunden af opskriften og så kommer der en KLAM ørevoksreklame

Anmeld Citér

14. oktober 2020

321

Profilbillede for 321
SH-Baby skriver:

Ej det er det samme her  Og jeg har heller ikke hverken søgt på eller snakket om det. Har flere gange givet feedback på reklamen til Google Adds, om at den er upassende og er set flere gange. Men det bliver ved 

Det har jeg gjort mange gange. Men det hjælper ikke noget. Ved heller ikke hvorfor jeg får den klamme reklame. 

Anmeld Citér

14. oktober 2020

koeapabshicar

Jeg får den også.. ikke kun her men alle mulige steder og den er MEGA klam!!! 

Anmeld Citér

17. oktober 2020

sol_og_sommer_<3

Tjullehej skriver:

Jeg er simpel hen nødt til at til at spørge. Er jeg den eneste der hele tiden får klamme reklamer, hvor man kan se hvordan man fjerner ørevoks..??

Jeg har ikke fået nogen med ørevoks, men til gengæld får jeg hele tiden nogle med støttestrømper, aner ikke hvorfor ����

Anmeld Citér

17. oktober 2020

Ano18

Ørevoks non F stop også her og jeg er sg. kun i målgruppen fordi jeg har ører 

Anmeld Citér

18. oktober 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg fik dem også. Det har åbenbart hjulpet at rydde min webhistorik på tlf... indtil videre. Nu får jeg noget helt andet. 

Anmeld Citér

18. oktober 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Har aldrig søgt på det - men de er også her! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.