Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er simpel hen nødt til at til at spørge. Er jeg den eneste der hele tiden får klamme reklamer, hvor man kan se hvordan man fjerner ørevoks..??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej jeg får dem også hele tiden
Hvor er jeg glad for du laver denne tråd! Har selv overvejet det flere gange.
Det er muligt ar jeg bare er lidt mere sart fordi jeg er gravid, men flere gange har jeg bevidst undladt at gå ind på baby.dk, for den reklame er bare
Ja fy for pokker. Den der tråd med advarsel-billede, der tænkte jeg at reklamen klart var værst.. og der er altså intet varsel.
Jeg har kun det problem via mobilen for på computeren har jeg Ublock Origin som blokerer reklamer på de fleste hjemmesider..
I må være i målgruppen for de reklamer Jeg får helt andre typer af reklamer herinde - ting som er relevante for mig.De reklamer der er her på baby er højest sandsynligt nogle annoncepladser solgt til google - dvs annoncer som virksomhederne har købt gennem google - og som bliver vist hvorend du færdes på internettet - og som de må vurdere at du er i målgruppen for. hos mig er det i dag fx lasertryk
Tjullehej skriver: Jeg er simpel hen nødt til at til at spørge. Er jeg den eneste der hele tiden får klamme reklamer, hvor man kan se hvordan man fjerner ørevoks..??
Nej jeg får dem også hele tiden. Mega klamt.
Og jeg er simpelthen nødt til at spørge - har du søgt på noget med ørevoks for nyligt? eller snakket om ørevoks i nærheden af din computer eller telefon?eller i nærheden af din siri/ alexa?
Jeg har aldrig søgt på ørevoks eller snakket om det, og får alligevel dem hele tiden.
Har fine øre og har aldrig hverken snakket om eller søgt på ørevoks.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128