MoarHvidovre skriver:
Ja, det står jeg ved.
Hvorfor ikke bare holde sit barn hjemme indtil der foreligge svar på testen.
Jeg har selv 2 børn i folkeskolen og jeg bliver sku lidt harm når man sender sine børn afsted når man venter svar på test. Har selv været ude for det i min ene barns klasse. Et forældrepar var positive, men i perioden man ventede på svar var barnet i skole - heldigvis blev barnet efterfølgende testet negativt. Men barnet kunne lige så godt have været positiv med 2 forældre der var positive og det havde gjort, at hele årgangen skulle hjem og komme med 2 negative test.
Det er jo meget fint at du synes det, men ofte ikke lade-sig-gør-bart i praksis
Du synes, det kunne være vildt fedt at alle der skal testes skal holde deres børn hjemme, selvom retningslinjerne siger noget andet.
********i mellemtiden ude i virkeligheden***********
Hej chef
Jeg har været i kontakt med en der er testet positiv. Jeg fejler ikke noget, tror jeg, men skal selv testes selvfølgelig.
vh
X
--------
Hej X
OK - så arbejder du jo bare hjemme indtil du har fået svar.
vh
Chef
--------
Hej Chef
Jeg vil helst holde ungerne hjemme selvom ingen anbefaler det, indtil jeg selv har fået en negativ test.
vh
x
---------
Hej x
Ok - så får du jo så ikke løn, for du er ikke syg og kan sagtens udføre dit arbejde hjemmefra.
Vi ses på den anden side af din test.
vh chefen
(hvem tror du bliver fyret først, næste gang der er nedskæringer?)
Det kunne også se sådan ud:
Kære "Klasse på videregående uddannelse"
Da en studerende på holdet er testet positivt, skal alle undervises hjemme på fuld tid.
Jeres undervisning rykkes nu online, men vi forventer det samme af jer.
vh
uddannelsen
-------
Hej uddannelse
Jamen jeg vil gerne holde mine børn hjemme selvom ingen anbefaler det.
vh X
-------
Hej X
Held og lykke med den beslutning.
Du går stadig i skole i alle dagtimer. Vi stiller de samme krav og du skal yde det samme, deltage aktivt i undervisningen + aflevere opgaver til tiden i den samme standard.
Hvis du vælger at holde dine egne børn hjemme, så skal du undervise/underholde dem, imens du har et helt almindeligt skema 8-16 hver dag.
Hvis du ikke er studieaktiv, kan vi i sidste ende være nødt til at udmelde dig af uddannelsen
vh uddannelsen
Og så er der jo en milliard forskellige versioner. De allerfleste med svaret "Det er ikke særligt ansvarligt eller noget økonomisk smart valg"
Anmeld
Citér