lineog4 skriver:
Hos os er dialogmøde et officielt møde, hvor der kan indstilles til PPR. Som oftest deltager psykolog fra PPR for at vurdere om det som skole og hjem beretter tyder på, at PPR skal involveres.
Hvis vi som skole fx vil have råd og vejledning om et enkelt barn hos PPR, så skal der først indkaldes og afholdes dialogmøde. Til dialogmøde deltager repræsentant fra ledelse, fra lærere og fra PPR (oftest psykolog) og forældre.
Netværksmøde er møder, hvor netværket omkring barnet mødes det kan være lærere, talepædagog, ergoterapeut, AKT eller inklusionspersonale, sagsbehandler og psykolog. Ledelsen deltager sjældent, da de ikke er en del af netværket omkring barnet. På netværksmødet er der fokus på tiden op til mødet, hvad vil vi arbejde videre med, og hvordan arbejder vi videre med det i hele netværket.
Tak for dit svar. Det er altid rart at høre fra nogen indenfor området.
Mit problem er at vi nu har været til 3-4 dialogmøder med lærere, PPR psykolog og leder af indskolingen og at der endnu ikke er kommet noget ud af et eneste af møderne. Så jeg undrede mig over om der var forskel på de to typer møder, både hvad angår deltagere, form og beslutninger der skal tages.
Anmeld
Citér