Internet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2020

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Nej det kender jeg slet ikke . Har faktisk ikke lige hørt om det før . Jeg streamer også kun , og har fravalgt tv for længe siden . Må lige kikke på den mulighed 

Det havde jeg heller ikke, før min veninde nævnte det - det fungerer super fint hos mig, og til de streamingstjenester man får med i prisen er det super billigt internet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2020

Mortilah

Vi har telenor det ene sted og yousee det andet sted. Er meget glade for begge løsninger! Jeg synes begge er nemme at få fat i mht. kundeservice. Mht. kreditvurderingen ville jeg slet ik tage det tungt. Jeg tror det skal se meget slemt ud før man får afslag. Jeg har ihvertfald gæld og har ikke fået afslag på noget fra nogen. (Betaler selvfølgelig mine regninger til tiden;-) )

Anmeld Citér

4. oktober 2020

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Vi har telenor det ene sted og yousee det andet sted. Er meget glade for begge løsninger! Jeg synes begge er nemme at få fat i mht. kundeservice. Mht. kreditvurderingen ville jeg slet ik tage det tungt. Jeg tror det skal se meget slemt ud før man får afslag. Jeg har ihvertfald gæld og har ikke fået afslag på noget fra nogen. (Betaler selvfølgelig mine regninger til tiden;-) )

Jeg har ingen gæld og en stor opsparing , så ikke fordi jeg frygter afslag . Men det kom fuldstændig bag på mig . Måske måden det blev sagt på . Jeg har ikke oplevet før , at man bliver kredit vurderet udover ved lån .

jeg kender ikke til Telenor , men det er det i forvejen så det ville jo være det nemmeste . Havde egenligt valgt Eniig . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.