Internet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
12 svar
2 synes godt om
1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Jeg skal flytte og vælge internet . Ikke min spidskompetence  så hvilken kan anbefales 

* Eniig 

* Telenor

* Yousee

Til info er vi 2 som skal bruge det , primært til Netflix mm & gaming .

Jeg har været i kontakt med dem alle i forhold til pris og muligheder men hvilken kan anbefales ?

( det ene selvskab vil kreditvurdere , det har jeg ikke hørt om før . Troede kun dette var i forbindelse med f.eks banklån - er det normalt ? )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2020

Pb18

Jeg ville vælge der hvor I får det bedste tilbud. Man kan jo altid skifte. Evt hør jeres naboer om erfaringer fra de forskellige udbydere i jeres område. Det kan jo variere fra sted til sted. 

Vi har yousee og er fint tilfredse udover at jeg synes at det er åndssvagt dyrt. Vi boede tidligere i København hvor vi kunne få langt hurtigere internet til en lavere pris, end vi giver nu. Men da vi bor et sted hvor der ikke er gravet kabler ned, så må vi nu nøjes med 10/1 mb internet gennem telefonstikket. Velkommen på "landet" - stort parcelhuskvarter i en forstad 12 km fra København  

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Sprit25

Vi har yousee. 

Det er den billigste løsning for os vi har kun streaming kanaler, så det er en god forbindelse 

Stofa er decideret skrald 

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Jeg ville vælge der hvor I får det bedste tilbud. Man kan jo altid skifte. Evt hør jeres naboer om erfaringer fra de forskellige udbydere i jeres område. Det kan jo variere fra sted til sted. 

Vi har yousee og er fint tilfredse udover at jeg synes at det er åndssvagt dyrt. Vi boede tidligere i København hvor vi kunne få langt hurtigere internet til en lavere pris, end vi giver nu. Men da vi bor et sted hvor der ikke er gravet kabler ned, så må vi nu nøjes med 10/1 mb internet gennem telefonstikket. Velkommen på "landet" - stort parcelhuskvarter i en forstad 12 km fra København  

Det bedste bud er fra Telenor , men de kræver kreditvurdering ( syntes det lyder TOTALT overkill for internet ) naboerne kender jeg ikke og tænker ikke jeg lige vil gå den vej og sprøge . Vildt nok med internet så tæt på byen

vi har da hele 3 muligheder her ( i det kolde Nordjylland ) ha ha som nok rigtig er på landet 

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Vi har yousee. 

Det er den billigste løsning for os vi har kun streaming kanaler, så det er en god forbindelse 

Stofa er decideret skrald 

Jeg kan vælge mellem de 3 udbyder som kan tilbyde internet på adressen . Jeg har Eniig nu og egenlig meget godt tilfreds . Men det nye sted har Telenor , så det bliver overvejet . Tænker ikke yousee det er det dyreste , og erfaringsmæssigt dårligere .

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Janet1989

Jeg ville vælge Eniig waoo( som jo egentlig hedder fibia nu, da Eniig og norlys er fusioneret) 

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Har du undersøgt om du kan få internet gennem boxer?

jeg har boxer streaming, og får internet inkl. tv2play, Dplay og viaplay - vi streamer kun, derfor gav denne pakke god mening for mig, og er god til prisen. Og har ingen problemer haft  

Anmeld Citér

3. oktober 2020

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Jeg ville vælge Eniig waoo( som jo egentlig hedder fibia nu, da Eniig og norlys er fusioneret) 

Dem havde jeg faktisk bestilt , der skal skydes kabel ind. Så besluttede at beholde Telenor som er på stedet . Men blev ret overrasket over kredit vurdering ( ikke at det er et problem ) men måden sælger fik det fremlagt .

så tænker jeg går med Eniig alligevel . Så er det også mulighed for tv hvis det bliver aktuelt 

Anmeld Citér

3. oktober 2020

Anonym trådstarter

Ccamilla skriver:

Har du undersøgt om du kan få internet gennem boxer?

jeg har boxer streaming, og får internet inkl. tv2play, Dplay og viaplay - vi streamer kun, derfor gav denne pakke god mening for mig, og er god til prisen. Og har ingen problemer haft  

Nej det kender jeg slet ikke . Har faktisk ikke lige hørt om det før . Jeg streamer også kun , og har fravalgt tv for længe siden . Må lige kikke på den mulighed 

Anmeld Citér

3. oktober 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Dem havde jeg faktisk bestilt , der skal skydes kabel ind. Så besluttede at beholde Telenor som er på stedet . Men blev ret overrasket over kredit vurdering ( ikke at det er et problem ) men måden sælger fik det fremlagt .

så tænker jeg går med Eniig alligevel . Så er det også mulighed for tv hvis det bliver aktuelt 

Vi har waoo, og de skød kabel ind til huset for os gratis. Det krævede vi, ellers ville vi vælge en anden udbyder, for tit skal de bare presses lidt, så vil de gerne give lidt for at få en kunde. Vi er fuldt ud tilfredse. Vi bruger kun streaming herhjemme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.