vaskeservietter, klude...................?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

Lone Jakobsen

skumvaskeklude hjemme og vaskeservietter ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

kun skumklude (haleklude fra Bilka/Føtex) og vand... har ikke vand i nærheden af puslebordet men vi henter glædeligt hver gang :0)

Anmeld

26. oktober 2009

copt

Vi har heller ikke vand ved puslebordet, men henter også glædeligt hver gang. Vi bruger skumvaskeklude. Jeg har tidligere klippet dem over, men synes at de på en eller anden måde bliver for små. Jeg har overvejet de der alt-mulig klude, men er stoppet da jeg ikke lige har et sted at gøre at de brugte klude. Har jo i forvejen en blespand og en vasketøjskurv stående. Nogen gode idéer?

Ude bruger vi vådservietter. Jeg har det lidt sådan at selvom de er mærket med både det ene og andet så tror jeg ikke det er sundt i længden kun at blive vasket med sådanne nogle. Vand er bare bedre er min mening.

Anmeld

26. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Farmand og jeg er faktisk også blevet enige om at give skumvaskekludene en chance. Også fordi vaskeservietterne er lidt dyre. Så må vi ta en post-it i panden hvor der står "husk vand"

Anmeld

1. november 2009

frk andreasen

jeg bruger våde servietter. de er super. men da hun var nyfødt brugte jeg de der skum klude

kram tanja 20+0

Anmeld

6. november 2009

MorTilGustav

Jeg har kun haft en uge til at prøve mig frem og jeg synes umiddelbart skumvaskeklude virker ret grove..? Jeg bruger bare helt normalt vat dyppet i varmt vand...

Anmeld

6. november 2009

Moar'en

Cecilia84 skriver:

Jeg har kun haft en uge til at prøve mig frem og jeg synes umiddelbart skumvaskeklude virker ret grove..? Jeg bruger bare helt normalt vat dyppet i varmt vand...

der er meget stor forskel på skumklude, så prøv et andet mærke. For nogen af skum kludene er meget grove.

Vi bruger skumklude hjemme og vådservietter ude.

Anmeld

6. november 2009

Hjaltesmor

vi nruger vatrunddeller.Jeg synes, skumkludene er ubehagelige mod mit ansigt, så det er de sikket også mod Hjaltes numse. Derfor er det blevet vat.

Vi har ikke vand ved puslebordet, men en stor termokande med varmt vand i stedet

Anmeld

6. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Vi bruger også en termokande ved puslebordet, det virker ret godt

Og så har vi for nyligt skiftet til rigtige vaskeklude. Jeg har købt 30 stk rigtig dejlige bløde vaskeklude til 75 kr. Så det synes jeg er ok. Og MEGET billige end at skulle købe vaskeklude/skumklude.

Men nu bruger vi jo også stofbleer, så de ryger bare med i vasken, supernemt.

Anmeld

6. november 2009

Cris

I DK var det det første gang jeg hørte om de der skumklude. Og jeg har prøvet dem et par gange og jeg synes     Jeg synes, at been bliver godt smurt über alles med de der skumvaskeklude... Så har jeg brugt vådeservietter. Men nu bruger vi også rigtige klude som jeg gemmer i en boks. Så nogle bomulds klude. Jeg mixer noget kogende vand med et par dropper af baby sæbe og lidt oliven olie og så gør jeg kluderne våde med den der mix. Og de virker bare så godt. Og vi smider dem til vask sammen med stofbleerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.