vaskeservietter, klude...................?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.938 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. oktober 2009

Halbschön

.....ja hvad bruger I når I skifter jeres små guldklumper? Engangsvaskeklude? Alm vaskeklude? Vådservietter? Eller noget helt fjerde?

Knus Renée, som er ny i "faget" og prøver sig lidt frem og derfor gerne vil høre erfaringer fra andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

Tdittmann

Hej Renee 

Tillykke med ham

Jeg har altid til mine børn brugt engangsvaskeklude/skumklude. Mens de var helt spæde har jeg delt en klud i 2, for der er jo ikke  så meget der skal tørres når de er så små.

Anmeld

24. oktober 2009

BinaMor

det ultimative bdste for din babys numse er stof vaskeklude. og bare put dem i et pudebetræk når du har brugt dem så behøver du ikke røre ved dem igen før du probber det hele i vaskemaskinen. der ligger de jo inden i betrækket.

eller skumklude.

brug endelig ikke vådservietter. jeg gjorde det i starten men det var indtil jeg læste hvor usunde de egentlig er.

Anmeld

24. oktober 2009

Skouboe

Derhjemme bruger jeg skumklude, og så klipper jeg dem over i 4 og bruger så typisk 2 ad gangen. Om morgenen vasker jeg hende desuden med en stofvaskeklud i begge ender.

I pusletasken har jeg vådservietter fra SmartKids i økologisk bambus.

Anmeld

24. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej,

jeg bruger vådsevietter. Men kun fra ånglemark eller de økologiske fra smartkids. Simpelthen fordi vi ikke har vand i nærheden af puslebordet, og jeg husker ikke at fylde karret op hver gang lillefyren skal skiftes.

Og de er altså ikke farlige, så længe man undgår parfume, parabener etc.

Anmeld

24. oktober 2009

NaFe

Jeg bruger vådservietter...da jeg ikke har vand i nærheden...så det er nemmest...

Anmeld

24. oktober 2009

Misjelle

Herhjemme bruger vi vådservietter. Vi bruger dog altid dem der er svane og allergimærket.

Anmeld

24. oktober 2009

Berg

pladevat og vand virker fint for os

Anmeld

25. oktober 2009

SaNiNa

Vi bruge engang vaskekulde her hjemme (baby care fra bilka) og neutal vådservietter når vi er ude.

Anmeld

25. oktober 2009

Vingummien

Alt mulig klude de er billige, så klipper vi hver enkel i 4 stykker, vasker dem ved 40 grader inden vi bruger dem. Og så kan de bruges igen og igen og igen og igen og så koge vasker vi dem så alle de andre gange. Og så har vi en beholder ved puslebordet vi ligger dem i. Vi har brugt dem pga han har sart hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.