Hvilken autostol til barn på 15,4 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2020

Anonym trådstarter

Vores store er nu 4 år og vejer 15,4 kg og er 101 cm høj. Vi har en autostol (isize) med isofix der kan bruges til fra nyfødt til 105 cm.

Vi havde egentlig tænkt at skifte til den store størrelse autostol her ved 4 år (dem der bruger bilens sele) men er blevet lidt i tvivl, når hun kun lige har passeret 15 kg (løvemor her bliver nevøs for "hvad nu hvis hun havde lidt for meget tøj på og lægens vægt ikke var helt korrekt, kan vi så risikere hun ikke kan aktivere bilens sele ved sammenstød?)

Ville I blive i den nuværende stol de sidste 3-4cm til hun har fået lidt mere sul på kroppen, eller ville I være cool med at skifte til den sidste størrelse?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vi brugte en 9-36 kg stol hvor h selen kunne tages ud når han blev ting nok. Min søn er dog meget tynd og var over 5 før vi skiftede h selen ud med bilens alm sele. Når din ikke er længere over de 16 kg ville jeg bestemt Vente lidt endnu

Anmeld Citér

19. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Hvordan sidder hun i den? - tænker det er det du skal se på.

Hvis hun er over 1 M må hun komme i den næste, men hvis hun sidder fint i den så lad hende blive lidt længere i den.

Min dreng skal snart over i den næste, fordi det bliver lidt trangt ved skuldrene (aner ikke hvad han vejer , og han er omkring 1 m), så kig på hvordan barnet sidder i den

Anmeld Citér

19. september 2020

Anonym trådstarter

Jeg er glad for at høre mine tanker ikke er fjollede! Hun sidder fortsat rigtig fint i den hun har, og så må vi se om hun vejer nok, når hun vokser ud af den, og ellers vidste jeg slet ikke der fandtes stole med 5punkts til 25 kg, men så er det jo en mulighed hvis hun fortsætter med at tage langsomt på

Tak for hjælp 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.