StineW79 skriver:
Det var innohep.
Det var fordi jeg fik ssf i min første graviditet, som udviklede sig til hellp, så min moderkage og organer begyndte at sætte ud, og det endte med aks da jeg ramte uge 34+
Så i min anden graviditet, blev jeg fuldt extra hele vejen igennem, og kom i behandling med både blodfortyndene og blodtrykssænkende medecin, allerede i uge 12, fordi mit blodtryk igen begyndte at stige (de har aldrig fået styr på mit blodtryk, efter min ssf) Og de var derfor bange for at jeg sku udvikle blodpropper, og få hellp igen.
Heldigvis skete det ik, og jeg havde en rimelig normal graviditet.
Endelig havde de først anbefalet at jeg fik pks anden gang, men jo flere læger jeg talte med, igennem forløbet, blev de enige om, at alm fødsel var bedre og bla bla bla, så det overtalte de mig til også, og må indrømme at pga styrt blødningen efterfølgende og måden man stopper sådan en på, ja så tænker jeg da nogen gange, at det havde været bedre med et pks.
Og det på trods af, at det ellers var en rigtig fin oplevelse. Vh Stine
Jeg fik også innohep i min første fødsel 4500, jeg blev sat igang fordi jeg gik to uger Over tid, jeg tror at jeg stoppede med innohep den dag jeg fik den første pille. Og så fødte jeg først tror det var to dage efter.
Men den her gang skal jeg have planlagt kejsersnit, og er nervøs for hvornår jeg skal stoppe med innoheppen og hvordan det vil gå med helingen. For helingen af min bristning gik meget dårligt sidst og det mener de er pga innoheppen. Hvor hurtigt var du oven på efter kejsersnittet.