Anonym skriver:
Hej. Og tak for svar. Er det innohep eller hjertenagnyl du var på og som du ik fik trappe ud af. Og vildt du blev scannet hver 2 uge. Jeg havde en tid da jeg var i uge 9 og først fået en tid igen når jeg er i uge 29 Ca. Så ringede ind til dem på riget og sagde at jeg undrede mig over der gik så lang tid imellem. Da jeg var gravid med min søn, husker jeg at jeg var inde hver 2 måned Ca, der fik jeg kun innohep så hjertemagnyl er nyt for mig. Og har intet fået af vide om hvornår jeg skal stoppe med det. Startede da jeg var 10 uger henne. Synes bare ik man får noget af vide, og føler jeg selv skal undersøge ting.
Det var innohep.
Det var fordi jeg fik ssf i min første graviditet, som udviklede sig til hellp, så min moderkage og organer begyndte at sætte ud, og det endte med aks da jeg ramte uge 34+
Så i min anden graviditet, blev jeg fuldt extra hele vejen igennem, og kom i behandling med både blodfortyndene og blodtrykssænkende medecin, allerede i uge 12, fordi mit blodtryk igen begyndte at stige (de har aldrig fået styr på mit blodtryk, efter min ssf) Og de var derfor bange for at jeg sku udvikle blodpropper, og få hellp igen.
Heldigvis skete det ik, og jeg havde en rimelig normal graviditet.
Endelig havde de først anbefalet at jeg fik pks anden gang, men jo flere læger jeg talte med, igennem forløbet, blev de enige om, at alm fødsel var bedre og bla bla bla, så det overtalte de mig til også, og må indrømme at pga styrt blødningen efterfølgende og måden man stopper sådan en på, ja så tænker jeg da nogen gange, at det havde været bedre med et pks.
Og det på trods af, at det ellers var en rigtig fin oplevelse. Vh Stine
Anmeld
Citér