Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Her til morgen har jeg taget denne her. Og nu bliver jeg da helt i tvivl - der er ikke umiddelbart to streger, er der? Burde den ikke blive mere positiv, eller hvad har I andre af erfaringer?

Det kan være at din urin ikke har været så koncentreret som det du brugte til den forrige test. 
Test igen i morgen og hen over de næste par dage. Umiddelbart kan du sagtens vente med at kontakte lægen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Kan du prøve at se de nye billeder? Lægen fortalte mig i går, at den burde blive mere tydelig, men nu synes jeg jo den ser negativ ud����‍♀️

Må give dig ret desværre, synes også den ser negativ ud nu. 

Anmeld Citér

18. september 2020

Birthdaybaby

Lægen kan hverken gøre fra eller til. Når der er to streger på en graviditetstest og du er gået over tid, er du gravid. Da jeg var gravid testede jeg først 4+3 og stregen kunne næsten ikke ses - og slet ikke på billeder. 

Anmeld Citér

18. september 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Prøv igen i morgen tidlig. Den første urin på dagen, er den bedste. 
jeg kan godt se to streger 

Anmeld Citér

19. september 2020

Anonym trådstarter

Her til morgen har jeg taget denne. Kan personligt godt se to utydelige streger, men synes det er vildt frustrerende at det ikke er mere tydeligt. Modsat tænker jeg, at hvis jeg fortsat får de her, så må der vel være noget om snakken?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. september 2020

Bb2015

Jeg tænker, at du måske slet ikke er så langt som du tror  så vil det give mere mening at den er utydelig og at lægen ikke får en positiv test? 
vent nogle dage og se om mens kommer og ellers tag en test igen og ring til lægen igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.