Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.767 visninger
15 svar
2 synes godt om
17. september 2020

Anonym trådstarter

Jeg er gået 5-6 dage over tid, og har samtlige graviditetssymptomer som i min første graviditet (for to år siden). MEN jeg har testet negativ flere dage, og i går tog jeg så en svagt positiv test (vedhæftet billede). Jeg ved ikke, om det kun er mig der kan se to utydelige streger? Jeg fik lavet en urinprøve ved min læge i dag, og hun sagde, at den var helt negativ.. Hvad er jeres erfaringer, og var det så “bare” det, og jeg ikke er gravid? Jeg har selvfølgelig fortsat ikke fået min mens. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2020

Anonym trådstarter

I må meget gerne svare, hvis I har et bud 

Anmeld Citér

17. september 2020

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg kan godt se 2 streger 

Anmeld Citér

17. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er gået 5-6 dage over tid, og har samtlige graviditetssymptomer som i min første graviditet (for to år siden). MEN jeg har testet negativ flere dage, og i går tog jeg så en svagt positiv test (vedhæftet billede). Jeg ved ikke, om det kun er mig der kan se to utydelige streger? Jeg fik lavet en urinprøve ved min læge i dag, og hun sagde, at den var helt negativ.. Hvad er jeres erfaringer, og var det så “bare” det, og jeg ikke er gravid? Jeg har selvfølgelig fortsat ikke fået min mens. 

Jeg synes den er meget tydelig positiv. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen igen og få en ny tid

Anmeld Citér

17. september 2020

MEF

Den er klart positiv

Anmeld Citér

17. september 2020

Anonym trådstarter

Okay, måske jeg bør prøve at bestille endnu en tid ved lægen? Og har I erfaringer med urinprøve ved lægen vs. Blodprøve? Jeg tænker nu hvor urinprøven i dag var negativ.. 

Anmeld Citér

17. september 2020

Birthdaybaby

Der er to streger - tillykke. Ingen grund til at blande lægen ind i det 

Anmeld Citér

18. september 2020

Anonym trådstarter

Her til morgen har jeg taget denne her. Og nu bliver jeg da helt i tvivl - der er ikke umiddelbart to streger, er der? Burde den ikke blive mere positiv, eller hvad har I andre af erfaringer?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. september 2020

Anonym trådstarter

Birthdaybaby skriver:

Der er to streger - tillykke. Ingen grund til at blande lægen ind i det 

Kan du prøve at se nedenstående billeder af ny test? Lægen talte i går om, at den skulle blive stærkere og mere tydelig.. 

Anmeld Citér

18. september 2020

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg synes den er meget tydelig positiv. Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen igen og få en ny tid

Kan du prøve at se de nye billeder? Lægen fortalte mig i går, at den burde blive mere tydelig, men nu synes jeg jo den ser negativ ud����‍♀️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.