Barn og movicol jr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2020

1518

Jeg havde valgt den neutrale smag og så blandet det op i juice, saft eller sodavand. Den med kakaosmag kan blandes op i kakao eller mælk (evt. med nesquick).

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Der også noget der hedder movicol go det smager af jordbær men stadig lige ækelt. 

Dog hvis han er helt fyldt så kan de 4 breve godt give vandtynd lort i starten da det kun er det der kan passere. Så må du endelig ikke holde med at give ham det. Bliv ved indtil han er tømt. Giv ham ekstra tøj med hvor han nu skal hen2-3 sæt. 

Jeg ville hvis han var voksen give noget op den anden vej så det kunne løsnes også lidt fra bunden. Det er voldsomt. Men det være end han skal presse og det gør ondt. De første gange. 

Anmeld Citér

17. september 2020

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar..
Her til morgen har han spist yoghurt med 1 brev i - han spiste det hele  og så et glas juice med 1 brev 

så her på 3. dagen har han fået i alt 4 breve ud af 8 men nu har jeg da fundet noget der kan få det ned..

Anmeld Citér

17. september 2020

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Der også noget der hedder movicol go det smager af jordbær men stadig lige ækelt. 

Dog hvis han er helt fyldt så kan de 4 breve godt give vandtynd lort i starten da det kun er det der kan passere. Så må du endelig ikke holde med at give ham det. Bliv ved indtil han er tømt. Giv ham ekstra tøj med hvor han nu skal hen2-3 sæt. 

Jeg ville hvis han var voksen give noget op den anden vej så det kunne løsnes også lidt fra bunden. Det er voldsomt. Men det være end han skal presse og det gør ondt. De første gange. 

Tak - det var rart at vide, så man ikke bliver så forskrækket.

Hans kasse i børnehaven er fyldt op med bukser og underbukser.. 
Vi holder os skam til planen at han skal drikke 4 breve om dagen i 4 uger.. på 5. uge kan vi gå ned til 2 breve om dagen i 3 uger.. 

Anmeld Citér

17. september 2020

Konjac

Profilbillede for Konjac
Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar..
Her til morgen har han spist yoghurt med 1 brev i - han spiste det hele  og så et glas juice med 1 brev 

så her på 3. dagen har han fået i alt 4 breve ud af 8 men nu har jeg da fundet noget der kan få det ned..

Det er vigtigt at det er væske det bliver blandet i, og i den mængde der står på pakken. 

Det er ikke selve movicol der virker afførende, men det vand det binder til sig. Det movicol gør er, t det sikrer vandet ikke bliver optaget i kroppen, men i stedet for blander sig med afføringen. Så yoghurt er ikke det bedste valg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.