Jeg havde en datter, og fik en datter mere som så døde og fik efterfølgende 2 drenge
Jeg er taknemmelig for at have fået 3 skønne sunde og raske børn, men jeg mangler stadig en pige og ville kroppen, fornuften og manden det, så havde jeg nok fået børn til jeg fik en levende og sund og rask pige
men heldigvis har både fornuften og manden sagt nej til det.
Jeg tror altid der vil være et lille stik i hjertet, når jeg ser to søskende som er piger, når jeg hører om en moster, om søstre der rejser verden rundt sammen eller hvad ved jeg. For den drøn havde jeg, og den blev revet væk og kan aldrig komme tilbage.
Men som en anden skriver, så må jeg og du og andre i samme situation finde det positive i det vi så har. Så har jeg 3 børn som kan rejse jorden rundt sammen, de får en morbror (hvis de vel og mærke får børn), jeg har fået lov at få en kæmpe viden om tanks og fodbold, jeg skal nu se op til min søn på bare 12 år, skulle de få børn så bliver jeg verdens bedste farmor, jeg begyndte at sy langt mere fordi jeg ikke kunne lide det tøj der var til drenge i butikkerne.
Og så giv også dig selv lov til at være rasende, ked af det eller hvad du nu har af følelser over den pige du ikke fik. Sig det højt, det er ikke flovt. Men sjovt nok bliver det lidt ligegyldigt når man siger det højt, man tager sine tanker ud i strakt arm og så fylder de pludselig meget mindre.
Anmeld
Citér