Rengøring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2020

esioul

Anonym skriver:

Hvordan gør i med rengøring i hjemmet nu i er gravide... Jeg er gået over til bare a gøre det med en klud og rent varmt vand men på badeværelset bruger jeg de der rengørings klude man kan købe i Lidl... Men nu ved jeg ikke om det er en dum ide føler bare ikke a der bliver ordentlig rent på badeværelset bare med vand 

Jeg kan godt følge dig... 

Jeg var også meget påpasselig.. Nok fordi vi havde kæmpet i rigtig mange år for det skulle lykkedes..

jeg brugte handsker og luftede godt ud når jeg brugte rengøringsmidler. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2020

Lje

Anonym skriver:

Hvordan gør i med rengøring i hjemmet nu i er gravide... Jeg er gået over til bare a gøre det med en klud og rent varmt vand men på badeværelset bruger jeg de der rengørings klude man kan købe i Lidl... Men nu ved jeg ikke om det er en dum ide føler bare ikke a der bliver ordentlig rent på badeværelset bare med vand 

Jeg håber da virkelig, du anvender sæbe til rengøringen og ikke bare vand og en klud? Sæbe fjerner bakterier, skidt og snavs - navnlig i coronatiden er det jo ret vigtigt, at man er grundig med rengøringen på håndtag og flader man deler med andre. Der er ingen grund til at spritte ens hus af men så vel som du heller ikke vasker hænder efter fx toiletbesøg kun i varmt vand, så skal der altså sæbe til. 

Hvad er det, du er bange for i sæben men som du accepterer i færdigkøbte klude til toilettet? 

Der findes virkelig mange gode rengøringsprodukter uden parfume i alle supermarkeder. De er astma- og allergimærkede, svanemærket mv. 

Vh.

Anmeld Citér

29. august 2020

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Jeg håber da virkelig, du anvender sæbe til rengøringen og ikke bare vand og en klud? Sæbe fjerner bakterier, skidt og snavs - navnlig i coronatiden er det jo ret vigtigt, at man er grundig med rengøringen på håndtag og flader man deler med andre. Der er ingen grund til at spritte ens hus af men så vel som du heller ikke vasker hænder efter fx toiletbesøg kun i varmt vand, så skal der altså sæbe til. 

Hvad er det, du er bange for i sæben men som du accepterer i færdigkøbte klude til toilettet? 

Der findes virkelig mange gode rengøringsprodukter uden parfume i alle supermarkeder. De er astma- og allergimærkede, svanemærket mv. 

Vh.

Ja self anvender jeg sæbe men ikke de her voldsomme rengøringsmidler man kan få... 

Og man skal sku da bruge sæbe når man vasker fingre efter toiletbesøg.. Jeg mener bare om man kan bruge de klude der eller ja.... 

Undskyld hvis jeg fik formuleret mig forkert hehe for self bruges der sæbe bare ikke de skrappe midler 

Anmeld Citér

29. august 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Ja self anvender jeg sæbe men ikke de her voldsomme rengøringsmidler man kan få... 

Og man skal sku da bruge sæbe når man vasker fingre efter toiletbesøg.. Jeg mener bare om man kan bruge de klude der eller ja.... 

Undskyld hvis jeg fik formuleret mig forkert hehe for self bruges der sæbe bare ikke de skrappe midler 

Men der findes jo mange midler til rengøring, som ikke er skrappe. Du behøver jo ikke gå amok i rodalon og salmiakspiritus. Som en anden skriver så gå efter de svanemærkede produkter og brug evt rengøringshandsker.

Og helt generelt ville jeg tage det her som et tegn på, at du måske skal passe på ikke at blive alt for ængstelig omkring hele baby-tingen.

Anmeld Citér

29. august 2020

Babilooo

Men hvad er skrapt..? Du skal vel bruge toilet rens? 
du kan bruge alt bare du bruger handsker. 
Umiddelbart vil jeg tro at du finder flere svanemærkede rengøringsmidler hvis du køber andre steder end Lidl... blot et tip.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.