Rengøring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.894 visninger
14 svar
8 synes godt om
27. august 2020

Anonym trådstarter

Hvordan gør i med rengøring i hjemmet nu i er gravide... Jeg er gået over til bare a gøre det med en klud og rent varmt vand men på badeværelset bruger jeg de der rengørings klude man kan købe i Lidl... Men nu ved jeg ikke om det er en dum ide føler bare ikke a der bliver ordentlig rent på badeværelset bare med vand 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2020

LM2402

Anonym skriver:

Hvordan gør i med rengøring i hjemmet nu i er gravide... Jeg er gået over til bare a gøre det med en klud og rent varmt vand men på badeværelset bruger jeg de der rengørings klude man kan købe i Lidl... Men nu ved jeg ikke om det er en dum ide føler bare ikke a der bliver ordentlig rent på badeværelset bare med vand 

Jeg gør rent som jeg plejer. Det vil sige selvfølgelig ikke kun med vand, men også med rengøringsmidler. Er de meget skrappe bruger jeg handsker, ellers hjælper min mand.

Anmeld Citér

27. august 2020

Anonym trådstarter

LM2402 skriver:

Jeg gør rent som jeg plejer. Det vil sige selvfølgelig ikke kun med vand, men også med rengøringsmidler. Er de meget skrappe bruger jeg handsker, ellers hjælper min mand.

Hvad defineres som skrappe midler? 

Anmeld Citér

27. august 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Har altid bare gjort rent som jeg plejer når jeg var gravid. 

Støvsugning og gulvvask - og hvis man skal håndtere skarpe kemikalier har manden dog hurtigt overtaget. Primært pga at jeg har haft bækkenløsning

Anmeld Citér

27. august 2020

LSS

Øhm jeg gjorde jeg altid har gjort også NÅR jeg ikke har været gravid. Hvad skulle problemet være? 

Anmeld Citér

27. august 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hmm. Har altid vasket af med opvaskemiddel og skyllet af igen. Det skader ikke som gravid. Hvis du bruger skrappe kemikalier kan det godt være at du skal overveje at udskifte dem til mildere. 

Anmeld Citér

27. august 2020

Pb18

Vi bruger altid rengøringsmidler, der er svanemærkede og astma og allergi mærkede. Varmt vand kan ikke gøre det alene. 

Anmeld Citér

27. august 2020

Anonym trådstarter

Bruger de der rengøringsservietter W5 fra Lidl... Men ved ikke om det er en dum ide, bruger dem kun på badeværelset og ikke hver dag... Er bare så bange for der er noget der kan skade baby... 

Anmeld Citér

27. august 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Anonym skriver:

Bruger de der rengøringsservietter W5 fra Lidl... Men ved ikke om det er en dum ide, bruger dem kun på badeværelset og ikke hver dag... Er bare så bange for der er noget der kan skade baby... 

Det sker der intet ved 

Jeg har aldrig ændret noget mht rengøring bare fordi jeg var gravid

Anmeld Citér

27. august 2020

TLO

Vi har rengøringshjælp og herhjemme bruges der kun grønne/astma-allergi godkendte produkter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.