Lægesekretær elev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.443 visninger
16 svar
6 synes godt om
7. august 2020

Anonym trådstarter

Hej jeg er uddannet ssh på 11. År har en datter på 2 og en mand. Jeg elsker virkelig mit job men samtidig føler jeg at jeg sidder lidt fast, og savner måske at prøve noget nyt. Jeg er 30 år (31 til oktober) og jeg så nogle skrive om lægesekretær elev. Og blev egentlig ret nysgerrig på dette. Det er en forholdsvis kort uddannelse. Vil helt ikke ud i noget længere på nuværende tidspunkt pga min lille pige. 
Men som lægesekretær vil jeg ikke komme alt for langt væk fra mit fag, men stadig nogle helt andre opgaver. Lønnen er også noget bedre end hvad jeg er vant til.

men er der nogen herinde der kan fortælle mig lidt om uddannelsen. Måske noget af det jeg ikke allerede har læst på samtlige udd. Forums. Er det en svær uddannelse? HG2 er det den almindelige handelsskole grunduddannelse på 2 år? For den bestod jeg i 2007 dog kun skolen, ikke elevpladsen da det ikke var noget for mig at stå i butik alligevel, kan jeg stadig bruge HG’en? 
hvordan med arbejdstider osv. håber der sidder nogle kyndige herinde der kan hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2020

Bettybom

Jeg starter på den nu her 1/9. 

jeg må desværre sige, at jeg er på den sidste årgang og fra til sommer overgår den til barchelor = 3,5 år og på su  så mærkeligt!! 

Anmeld Citér

8. august 2020

Anonym trådstarter

Bettybom skriver:

Jeg starter på den nu her 1/9. 

jeg må desværre sige, at jeg er på den sidste årgang og fra til sommer overgår den til barchelor = 3,5 år og på su  så mærkeligt!! 

Ja det så jeg lige! Der røg den drøm

Anmeld Citér

8. august 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Ja det så jeg lige! Der røg den drøm

Men det er da ikke synd for din datter, at du studerer?

Anmeld Citér

8. august 2020

Sprit25

Jeg læser meritlærer, egenbetaling og uden su!