Skal alt selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Jeg føler mig ensom. For har ingen hvis jeg ikke var ensom havde jeg skredet forlængst af den behandling. Jeg får ikke engang den opmætksomhed som jeg burde få, derfor går jrg hele tiden og tænket om mit udseende fejler noget.

Du skal da væk!! Ud og finde en der værdsætter dig! Jo hurtigere jo bedre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg føler mig ensom. For har ingen hvis jeg ikke var ensom havde jeg skredet forlængst af den behandling. Jeg får ikke engang den opmætksomhed som jeg burde få, derfor går jrg hele tiden og tænket om mit udseende fejler noget.

Stop stop stop! Dit udseende har INTET med sagen at gøre. Eller mener du, at grimme mennesker ikke fortjener at blive respekteret og holdt af af deres kæreste/ægtefælle?
Fokusér på det vigtigste: Din selvrespekt. Tro på, du fortjener bedre. Du skal ikke være sammen med en skiderik af frygt for ensomhed. 

Anmeld Citér

5. august 2020

drabo

Profilbillede for drabo

Har han altid været sådan eller er det kommet efter barnet. Altså har du indtil nu fundet dig i at servicere ham eller har han ændret efter barnet?

hvis han har ændret sig kan det være en fødselsreaktion eller måske en alminderlig depression, især hvis han også har mistet sit job fornyeligt. Men hvis tingene altid har været sådan her, så skal du nok tale med store ord for at det ændre sig.

Men ellers må du jo gøre op med dig selv om ikke livet som alenemor er bedre end liver som mor og stuepige.

Anmeld Citér

6. august 2020

Abracadabra

Så må I jo bytte roller, så han bliver hjemmegående (hvilket han allerede er), og du får et job og forsørger familien. 

Anmeld Citér

6. august 2020

LSS

CKJ skriver:

Han lyder, som mange andre mænd herinde, som et virkelig godt catch 

En rigtig drømmemand 

Anmeld Citér

6. august 2020

moar34

Jeg synes skrivet her minder meget om 2 andre indlæg der er skrevet her. Samme måde at skrive på. Er det dig med alle 3 indlæg? Hende der er blevet banket, hende med bryllupsgaven og nu det her? 

hvis det ikke er dig så beklager jeg. 

kom væk i en fart 

Anmeld Citér

6. august 2020

LSS

Soonmom skriver:

Jo offence, men hvis du er hjemmegående (det er det forum du skriver i), er det vel også dit "job"

Tænker at han arbejder istedet

Enig her. Hvis man vælger at være hjemmegående og passe børnene, så må man tage det sure med det søde. Men, jeg mener også at når man er to om det så hjælper man hinanden. 
Åh hvor er jeg glad for jeg er alene 24/7/365 med mine fire børn. Ville blive idiot af at bo med en der ikke vil røre en finger uanset om jeg havde valgt at gå hjemme eller ej.

Men nu hvor du går hjemme og det er så hårdt, hvad så med at få et arbejde og sende børnene afsted i børnehave etc?

Anmeld Citér

7. august 2020

Anonym trådstarter

moar34 skriver:

Jeg synes skrivet her minder meget om 2 andre indlæg der er skrevet her. Samme måde at skrive på. Er det dig med alle 3 indlæg? Hende der er blevet banket, hende med bryllupsgaven og nu det her? 

hvis det ikke er dig så beklager jeg. 

kom væk i en fart 

Dette er mit første indlæg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.