Skal alt selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.419 visninger
17 svar
32 synes godt om
5. august 2020

Anonym trådstarter

Hej kvinder. Jeg føler at jeg skal klare alt selv, manden hjælper ikke med at stå op med den lille det meget sjældent jeg står op kl 6. Også når jeg siger at jeg er træt og virkeligt har brug for at sove siger, så siger han så sov dog tidligere. Altså han kan godt hjælpe til med den lilld hvis jeg beder ham om det flere gange. Og han har flere gang sagt du vil være mor så pas ham. Og at han vil ønske vi ikke fik den lille osv.. det meget sjældent han har sagt det, men jeg bliver så møg irriteret.. jeg laver mad rengøre osv, og nej han arbejder ikke... jeg har det selv ikke særligt godt over at jeg har en dødsyg far, dog har jeg også brug for en ekstra hånd samt støtte ikke alt det med at hvis jeg ikke kan passe ham selv osv, han mener at jeg er moren og jeg skal passe ham selv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2020

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart

Måske du skal forsøge at mærke efter, hvorfor du mener at den mand du beskriver ovenfor er være at dele liv med. Han lyder umoden, fordummet, slatten og grænsende til psykisk voldelig. Hvorfor er det godt nok til dig? Hvad bidrager han med som du elsker ham for og hvordan gør han både dit og dit barns liv til noget positivt og kærlighedsfyldt som I fortjener? Hvis svarene på mine spørgsmål er som jeg forventer, tænker jeg at det er på tide at komme videre ...

Anmeld Citér

5. august 2020

Janet1989

Profilbillede for Janet1989

Hvis du laver alt selv i forvejen - så hvorfor ikke smide mande-barnet ud? Han bidrager tydeligvis ikke med noget , hverken husligt eller kærlighedsmæssigt ...

Anmeld Citér

5. august 2020

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Jo offence, men hvis du er hjemmegående (det er det forum du skriver i), er det vel også dit "job"

Tænker at han arbejder istedet

Anmeld Citér

5. august 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jo offence, men hvis du er hjemmegående (det er det forum du skriver i), er det vel også dit "job"

Tænker at han arbejder istedet

Han arbejder ikke. Sidder hele dagen med sin telefon

Anmeld Citér

5. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Han lyder, som mange andre mænd herinde, som et virkelig godt catch 

Anmeld Citér

5. august 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Han lyder, som mange andre mænd herinde, som et virkelig godt catch 

Hvad mener du med det

Anmeld Citér

5. august 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Hvad mener du med det

Jeg er ironisk! Det var også dumt. 
men jeg bliver simpelthen helt modløs over alle jer, piger som skriver, om jeres mænd og deres manglende opbakning i familielivet. Nogle slår og skubber endda deres koner! 
du skriver du virkelig har brug for ro og aflastning - det skal han sgu da give dig! Jeg forstår ikke hvad der sker for de mænd? Eller hvordan I, piger, kan lade det ende derude, at jeres mænd faktisk ender med, at være et ekstra barn 

Anmeld Citér

5. august 2020

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Jeg er ironisk! Det var også dumt. 
men jeg bliver simpelthen helt modløs over alle jer, piger som skriver, om jeres mænd og deres manglende opbakning i familielivet. Nogle slår og skubber endda deres koner! 
du skriver du virkelig har brug for ro og aflastning - det skal han sgu da give dig! Jeg forstår ikke hvad der sker for de mænd? Eller hvordan I, piger, kan lade det ende derude, at jeres mænd faktisk ender med, at være et ekstra barn 

Jeg føler mig ensom. For har ingen hvis jeg ikke var ensom havde jeg skredet forlængst af den behandling. Jeg får ikke engang den opmætksomhed som jeg burde få, derfor går jrg hele tiden og tænket om mit udseende fejler noget.

Anmeld Citér

5. august 2020

BG17

Profilbillede for BG17
Anonym skriver:

Jeg føler mig ensom. For har ingen hvis jeg ikke var ensom havde jeg skredet forlængst af den behandling. Jeg får ikke engang den opmætksomhed som jeg burde få, derfor går jrg hele tiden og tænket om mit udseende fejler noget.

Jeg tror, du vil opleve mindre ensomhed som single, end du gør med ham, du er sammen med nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.