Seriøs uregelmæssig menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er så træls med uregelmæssig mens! Da jeg stoppede på p-piller var min cyklus 35-47 dage. Der gik et halvt års tid og så gik vi igang med projekt baby, og på mystisk vis blev jeg gravid i første hug (jeg troede pga min mens at det ville blive svært/at vi nok skulle gennem udredning) mellem mine to graviditeter var min cyklus så yderligere forlænget til 52-73 dage   ikke desto mindre blev jeg gravid i 2. Cyklus vi prøvede (godt hjulpet på vej af æl-test) men det tog jo 5 mdr samlet ca.. 

Det var bare for at komme med en "solstråle"-histore om at det ikke nødvendigvis er en hæmsko med lange menstruationer. I øvrigt før jeg kom på p-piller havde jeg også fucked blødning. Dengang havde jeg så kun en uges pause maks mellem hver menstruation, som varede en uge også..

Tak for dit svar! Og dejligt for jer!

Håber også at det bare er nogle helt fucked up blødninger og vi ikke får så svært ved det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august

Ethen

Profilbillede for Ethen
Anonym skriver:

Perfekt! Tak ����

Så er det sikkert bare blodprøve jeg skal have lavet. Fik lavet celleskrab og underlivstjek i slutningen af Juni og der var alt som det skulle være ��☝️

Men stadig ingen mens.. Nu på dag 60

Håber lidt på henvisning til gynækolog og så en scanning hvis de ikke finder noget i blodprøven

Bliver nødt til lige at fortælle, at efter en uge med VITEX, har jeg fået min menstruation. Jeg ved ikke om det har en sammenhæng, men det satser jeg på, at det har. Det er i hvert fald en væsentlig kortere cyklus end min sidste ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.