Hvornår ville i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2020

Anonym

Det er jeg self. Klar over  Men tak fordi du skriver det... Det kan jo være der er andre der tænker det samme som jeg, som ikke ved det Min læge sagde dog op til 6 mdr. fordi det er mini-piller.

Jeg fik fjernet min hormonspiral d. 2. juni og havde termin d. 13. marts. Så kan du jo præve at regne ud hvor hurtigt det kan gå..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2020

MilsenTwist

Jeg fik fjernet min hormonspiral d. 2. juni og havde termin d. 13. marts. Så kan du jo præve at regne ud hvor hurtigt det kan gå..  

Wow, hold da op!  Det er da godt nok gået stærkt  det må være dejligt... jeg tænker jeg tager en test omkring den 11 aug. Hvis jeg ikke har fået min mens. Inden. Men indtil videre har der ikke været nogle form for blødning.. Kun tiltagende kvalme og konstant stive og ømme brystvorter, men det kan jo igen bare være fordi jeg er stoppet med mini-piller  nået du overhovedet at få mens? 

Anmeld Citér

29. juli 2020

Anonym

MilsenTwist skriver:

Wow, hold da op!  Det er da godt nok gået stærkt  det må være dejligt... jeg tænker jeg tager en test omkring den 11 aug. Hvis jeg ikke har fået min mens. Inden. Men indtil videre har der ikke været nogle form for blødning.. Kun tiltagende kvalme og konstant stive og ømme brystvorter, men det kan jo igen bare være fordi jeg er stoppet med mini-piller  nået du overhovedet at få mens? 

Ja, det var lidt af en overraskelse.  Men det er jo bare dejligt! Så det KAN altså godt lade sig gøre i første forsøg. Uden ægløsningstest og alt muligt. Helt naturel..  

Så vidt jeg husker, så blødte jeg et par dage da den var taget ud. Men ellers ikke. 

Anmeld Citér

30. juli 2020

MilsenTwist

Anonym skriver:

Ja, det var lidt af en overraskelse.  Men det er jo bare dejligt! Så det KAN altså godt lade sig gøre i første forsøg. Uden ægløsningstest og alt muligt. Helt naturel..  

Så vidt jeg husker, så blødte jeg et par dage da den var taget ud. Men ellers ikke. 

Vi bruger heller ikke ægløsningstest osv.  indtil videre sker det når det sker... og vi glæder os

Anmeld Citér

30. juli 2020

Baby.mamma

MilsenTwist skriver:

Vi bruger heller ikke ægløsningstest osv.  indtil videre sker det når det sker... og vi glæder os

Har du ikke testet endnu? 

Anmeld Citér

30. juli 2020

MilsenTwist

Nej, de har ikke nogle test hjemme, der hvor jeg bor, før i morgen men jeg kan da give en Update når det er? 

Anmeld Citér

30. juli 2020

MilsenTwist

Baby.mamma skriver:

Hvilken test ville du egentlig anbefale? 

Anmeld Citér

31. juli 2020

Baby.mamma

MilsenTwist skriver:

Hvilken test ville du egentlig anbefale? 

Uh, det burde vel ikke sige så meget. Men måske Valmed med et "stor" aflæsningsvindue i forhold til andre tests 

Anmeld Citér

31. juli 2020

Baby.mamma

Baby.mamma skriver:

Uh, det burde vel ikke sige så meget. Men måske Valmed med et "stor" aflæsningsvindue i forhold til andre tests 

Og ja, du må meget gerne updatere 

Anmeld Citér

5. august 2020

MilsenTwist

Og ja, du må meget gerne updatere 

der skete lige nogle ting, så har ikke testet  men i dag har jeg fået en blødning, så det satser jeg på er min mens  men på en måde er det også rart lige at få den inden, så tænker jeg også at det er lidt nemmere at holde styr på cyklussen   Og jeg håber den er ligeså regelmæssig som inden jeg startede på mini-piller Og vi var ude på jagt efter valmed test og jeg har købt folsyre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.