Hvornår ville i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.509 visninger
20 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2020

MilsenTwist

Hej igen ☺️

lige lidt information ��

jeg er i den situation, at min kæreste og jeg ønsker en graviditet. Så tog den sidste mini-pille 10 juli. Jeg har ikke haft min menstruation imens jeg tog pillerne, men inden var den regelmæssig. Og har dagen efter stop af piller haft murren i underlivet og oppustet og luft i maven, så tænkte mens var på vej, den er dog stadig ikke kommet... symptomerne på mens forsvandt efter 3 dage ca.  �� Nu har jeg til gengæld nogle gange murren, stadig oppustet og mere tørstig, nogle gange ondt i lænden og meget ømme bryster... dette har jeg haft i over en uge.

Da det er første gang vi forsøger at blive forældre aner jeg virkelig ikke noget om hvornår man skal teste �� men tænkte jeg ville teste omkring den 11 aug.? Eller er det måske helt hen i vejret? Hvornår ville i teste? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2020

Camillos

MilsenTwist skriver:

Hej igen ☺️

lige lidt information ��

jeg er i den situation, at min kæreste og jeg ønsker en graviditet. Så tog den sidste mini-pille 10 juli. Jeg har ikke haft min menstruation imens jeg tog pillerne, men inden var den regelmæssig. Og har dagen efter stop af piller haft murren i underlivet og oppustet og luft i maven, så tænkte mens var på vej, den er dog stadig ikke kommet... symptomerne på mens forsvandt efter 3 dage ca.  �� Nu har jeg til gengæld nogle gange murren, stadig oppustet og mere tørstig, nogle gange ondt i lænden og meget ømme bryster... dette har jeg haft i over en uge.

Da det er første gang vi forsøger at blive forældre aner jeg virkelig ikke noget om hvornår man skal teste �� men tænkte jeg ville teste omkring den 11 aug.? Eller er det måske helt hen i vejret? Hvornår ville i teste? 

Du kan da prøve at teste nu .... 

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym

Alt det du nævner, er desværre helt normalt, når kroppen skal finde sig selv, efter prævention stop. 

Så hvornår du skal teste, er jo helt op til dig selv, vær dog obs på, der kan gå helt op til 1år,før man får ægløsning igen. 

Anmeld Citér

27. juli 2020

MilsenTwist

Alt det du nævner, er desværre helt normalt, når kroppen skal finde sig selv, efter prævention stop. 

Så hvornår du skal teste, er jo helt op til dig selv, vær dog obs på, der kan gå helt op til 1år,før man får ægløsning igen. 

Det er jeg self. Klar over  Men tak fordi du skriver det... Det kan jo være der er andre der tænker det samme som jeg, som ikke ved det Min læge sagde dog op til 6 mdr. fordi det er mini-piller.

Anmeld Citér

27. juli 2020

Baby.mamma

Du kan da prøve nu. Og ellers er august ikke en dårlig ide

Anmeld Citér

27. juli 2020

01_mutte

Jeg er afhængig af at teste  Så jeg havde nok testet en gang om ugen, indtil mens kom. Mindre kan sikkert gøre det,

Anmeld Citér

28. juli 2020

MilsenTwist

Baby.mamma skriver:

Du kan da prøve nu. Og ellers er august ikke en dårlig ide

Jeg tænkte bare, at det var tidligt allerede at teste?  

Anmeld Citér

28. juli 2020

Baby.mamma

01_mutte skriver:

Jeg er afhængig af at teste  Så jeg havde nok testet en gang om ugen, indtil mens kom. Mindre kan sikkert gøre det,

Haha det samme havde jeg nok gjort 

Anmeld Citér

28. juli 2020

Baby.mamma

MilsenTwist skriver:

Jeg tænkte bare, at det var tidligt allerede at teste?  

Nææ, det er bare at prøve 

Anmeld Citér

29. juli 2020

MilsenTwist

01_mutte skriver:

Jaaa  det er også svært at lade hver, når det er noget man ønsker sig. Men syntes bare det virkede som “for tidligt”  og det ville også være ret vildt hvis jeg var gravid allerede ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.