højt hcg? Tvillinger? eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2020

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

5+5 var mit hcg i den her graviditet på 25.400 og de mistænkte tvillinger. Der lå dog kun en enkelt bebs derinde.. Men de kunne se en blødning eller sort plet i livmoderen som kunne have været en evt tvilling der aldrig havde udviklet sig. Da jeg blev scannet ugen efter var den sorte plet væk. Men baby lever i bedste velgående, er nu i uge 36

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2020

ønskebørn74

Anonym skriver:

Kan du huske hvor højt det lå? Og ca hvad dag. 
Mit var 4+4 1700 og det er vist ret højt. Chancen for tvillinger er dog meget lille, men undre mig over det høje hcg. 

Nej, men hvis du kigger i mine opslag omkring fertilitetsbehandling 2013 kan du finde det.

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym

Et hcg på 1700 i 4+4 er ikke ekstraordinært højt, det vil svare til et hcg på 700-800 i 4+2,og det er der mange der har, det har jeg selv haft i de graviditeter, hvor man har taget blodprøver. 

Anmeld Citér

27. juli 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Et hcg på 1700 i 4+4 er ikke ekstraordinært højt, det vil svare til et hcg på 700-800 i 4+2,og det er der mange der har, det har jeg selv haft i de graviditeter, hvor man har taget blodprøver. 

Mit var 568 4+2, hvilket er meget normalt. Det er den ret hurtige stigning der undre mig, for det gjorde det ikke med mit første barn. Jeg ved godt at det er forskelligt fra graviditet til graviditet, men alligevel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.