Udgifter til en bomuldshund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2020

Malene76

Profilbillede for Malene76
bøllen skriver:

Meget - vi har haft flere forskellige hunde men denne er simpelthen den skønneste vi har haft . Jeg vil have hvalpe på hende,  så vi kan få en mere  skønneste skønneste sind 

Hvad hedder jeres? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2020

Puttetutte4210

Profilbillede for Puttetutte4210

Hej Malene,

Faldt lige over dit opsla da vi også selv har hund.

Det er svært at sætte direkte beløb på hvad det koster, men vi har valgt en sundhedsforsikring til vores hund, så vi får hjælp hvis den bliver syg. Det kan man få hos de fleste forsikringsselskaber  Mender det koster nogle hundrede om måneden for den.

Du kan jo købe dig fattig i udstyr hvis du vil, vi købte sådan en forstørret hårtørrer til hund. De hedder også LINK SLETTET AF MODERATOR rundt på nettet. Den har vi været glade for. Men man kan jo købe alt muligt. Hunden er nok lige glad for hvad man køber.

Ellers må du igang med en børste :-)

Håber i har fundet en sød hund.

Godt nytår.

Anmeld Citér

31. december 2020

sandramor

Profilbillede for sandramor
elsker begge min tøser
HBV skriver:

Jer der siger, at der er meget pelspleje.. Er jeres hund såkaldt bamse klippet eller au naturel?  jeg har ladet mig fortælle, at bamse klip gør det hele såå let  

Jeg ved en 2 årig Lhasa Apso som jeg selv klipper han kræver MEGET pelspleje og medmindre du bare vil klippe din hund ned i pelsen skal du ikke få en bomuldshund hvis du ikke er villig til at ofre tiden på pelsplejen

min har været klippet i bamseklip og er det til dels stadig og nej jeg synes ikke det gør det lettere pelspleje er stadig pelspleje men ville ikke undvære det for noget i verden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.