bussemænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2009

bette

er jeres børn begyndt at pille næse?

mikkel er... der er bare såååå nasty.. hate it.!!!

siger til ham hver gang at det er ulækkert og bvadr.. og alt det.. men drengen synes bare det er sjovt

her den anden dag da vi skulle ind og vække ham havde han haft næseblod om natten så han havde blod rundt om munden, i næsen og på fingeren.. så kunne han jo ligesom ik skjule den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2009

Rasmine

bette skriver:

er jeres børn begyndt at pille næse?

mikkel er... der er bare såååå nasty.. hate it.!!!

siger til ham hver gang at det er ulækkert og bvadr.. og alt det.. men drengen synes bare det er sjovt

her den anden dag da vi skulle ind og vække ham havde han haft næseblod om natten så han havde blod rundt om munden, i næsen og på fingeren.. så kunne han jo ligesom ik skjule den..

Lol, haha

Rasmus sidder nogle gange med fingeren i næsen, men tror ikke han ved hvad han skal gøre.

Anmeld

23. oktober 2009

Nadi

Jeg vil ikke kalde det at pille næse, men han rører ved sin næse når der er en bussemand der irritere og så siger han bare "bussemand".

Det der med at få næseblod det gør min niece også, hun elsker simpelthen at pille næse og hun har bare så tit næseblod. Og hun er altså snart 8 år, så tror desværre ikke det er noget de liiige vokser fra hvis først de synes det er sjovt.

Anmeld

23. oktober 2009

Mary

Vi praktiserer at fjerne det pågældende barns finger fra sin næse uden at kommentere - der bliver dermed ikke fokuseret på det, og det bliver IKKE gjort med vilje så, hvilket er en af Annikas favoritbeskæftigelser for tiden - altså at gøre ting bevidst med et meget flabet blik i øjnene

Skal lige siges, at Juliane er STORSYNDER herhjemme, og hendes finger bor vel nærmest i enten det ene eller det andet næsebor  Så det er allerede ved at være en grim vane for hende, og endnu grimmere vane at sige: "Jamen, det er bare fordi...." når vi fjerner hendes finger! Barnet har sgu en undskyldning til alt!

Men ja, ulækkert at få stukket en fed bassemand frem fordi barnet faktisk selv synes den er ulækker at have siddende på sig

Anmeld

23. oktober 2009

Helle30

Sofie har også pillet næse, men ikke så der går hul med blod og sådan.

Jeg ville nok prøve at ignorere det. Hun har en tendens til at efterprøve de ting, jeg har bedt hende lade være med. Jo mere jeg himler - des flere gange skal det efterprøves.

Anmeld

23. oktober 2009

Tynen

Stella er - Og for helvede hvor kan hun få den finger langt op i næsen

Her den anden dag lagde hun lige så henkastet hovedet på mit ben..
"Nåååårh ", tænkte jeg - Indtil jeg opdagede at hun brugte mit ben som "snotklud" og før hun gik lige tørrede den største og mest klamme bugger af i buksebenet på mig

Frygter lidt at ungen begynder at spise dem.. Det magter jeg bare IKKE!!!!!!!!

Anmeld

24. oktober 2009

linemus

Det er SÅ klamt. Jeg var lige ved at knække mig i aftes  Signe var kommet i seng, pillede næse og stoppede den i munden inden jeg kunne nå at gøre noget  Fy for satan! "Jeg har fundet mad", siger hun glad, "i næsen" Åh, for pokker, det var bare ikke til at klare (slet ikke når man har max kvalme i forvejen).

Anmeld

24. oktober 2009

heaven

linemus skriver:

Det er SÅ klamt. Jeg var lige ved at knække mig i aftes  Signe var kommet i seng, pillede næse og stoppede den i munden inden jeg kunne nå at gøre noget  Fy for satan! "Jeg har fundet mad", siger hun glad, "i næsen" Åh, for pokker, det var bare ikke til at klare (slet ikke når man har max kvalme i forvejen).

HAHAHAAHHA, sorry line - det er sgu for sjovt.... mums, værsgo - der er serveret.....

Jannie - der engang byttede en bussemand med den bedste bhv-veninde - behøver jeg fortælle, hvad vi gjorde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.