Tak for jeres svar og jeg er glad for at høre, at jeg ikke er den eneste, der har det sådan.
Ja, jeg havde det også sådan før børn, dog i mindre grad. Jeg har aldrig gidet lave noget hver eneste dag i min ferie og jeg har altid været lidt nervøs, når vi skulle ud nye steder. Men jeg følte heller ikke samme pres, før vi var børnefamilie, for der var det bare mig - og hvad folk tænkte om mig, betød ikke så meget. Det er mere, hvad de tænker om mig som MOR!
Når jeg ikke gider alt muligt og bare siger: "vi skal dase i ferien og lave absolut ingenting" (sat på spidsen)
Jeg gik med på, at vi tog på en heldagsudflugt, det gik nogenlunde, men jeg var så udmattet bagefter og faktisk hele dagen efter - og efter igen! Ja, det endte med, at jeg bare slet ikke vidste om jeg skulle græde eller kaste op, fordi jeg bare blev så presset..
Det er også fordi, jeg som meget introvert/sensitiv (meget moderne at være
) bliver idiot, hvis jeg ikke får bare 1 t. alene i ny og næ og her havde jeg bare haft uanmeldte gæster og dagen efter så på udflugt og dagen efter udflugten var min mand bare klar til mere og frisk, men jeg var bare så flaaaaad!!!
Anmeld
Citér