Er så forvirret og træt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2020

Miamh

SDD skriver:

Generelt set er der heller ikke noget at gøre. Men ring til lægen i morgen og forlang en blodprøve for at se om hcg stiger eller hvordan. 
Hvis du er i gang med at abortere, men evt ikke for blødt alt ud, vil det heller ikke være godt. 
Derudover, som du selv skriver, kan man sagtens bløde selvom man er gravid og graviditeten forløber som normalt. 
Min egen erfaring siger mig at da jeg selv aborterede gik der omkring 14 dage til 3 uger før end testen var helt negativ. 

Nej der er nemlig ikke noget og gøre. Men har bare brug for nogle svar.  

ja, har læst at det ikke er for godt hvis alt ikke kommer ud, men det er de åbenbart ligeglade med inde ved min læge,  jeg har prøvet at skrive en privat besked til lægen nu, har sagt de skal ringe til mig.. 

tog en test tidligere i dag, den siger stadigvæk meget gravid, den er ligeså positiv som da jeg fandt ud af jeg var gravid. 

det er så frustrerende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2020

AnoMor

Hvis de ingenting vil gøre. Hverken nu blodprøve eller scanning. Så kunne en privat scanning måske også være en mulighed. Koster er sted mellem 3-500 kr afhængig af hvor man vælger. Men de penge er måske meget godt givet ud hvis det kan give dig ro og vished i kroppen. 

Anmeld Citér

14. juli 2020

ønskebørn74

Miamh skriver:

De har kun taget en blodprøve, og det var imens jeg var begyndt at bløde lidt, og den sagde jeg var gravid uden tvivl, men jeg skulle selvfølgelig holde øje med om jeg begyndte at bløde rigtig meget og fik voldsomme smerter, så skulle jeg ind til dem igen, men ligemeget hvad jeg siger til dem, så siger de bare jeg skal se tiden an  

ved godt de igenting kan gøre hvis jeg abortere, det er naturens gang, men har da brug for at vide om det kom ud, eller om der stadigvæk sidder noget inde i mig, eller om alt er som det skal være. 

jeg skulle være 7+4 henne nu 

Så ville der være hjerteblink nu..

Så afsted til en scanning..

Hvor bor du henne?

Anmeld Citér

15. juli 2020

elskeratværemor

hcg på 120 er meget lavet når du burde være 7+4, men igen der er ingen facitliste når det kommer til hcg, alle kvinder har forskellige mål. Men jeg ville helt sikkert ringe til lægen og forlange en hcg blodprøve igen for at se på en stigning. Hvis de ikke vil tage en bp, havde jeg taget til en scanning som flere skriver for at se om der var liv

Anmeld Citér

15. juli 2020

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Med et hcg på 120 er du ihvertfald ikke i uge 7,det svare til 4+1.

En scanning vil intet vise, ved så lavt hcg desværre. 

Med den mængde blod, du beskriver, og hvor langt du skulle værre henne, kombineret med hcg tallet, er der desværre ikke, de store sandsynligheder, for en normal graviditet. 

Anmeld Citér

15. juli 2020

Miamh

Jeg fik fat i min læge i går, og var inde og få taget en ny blodprøve, hun ringede til sygehuset med det samme, og de ringede tilbage i går, og har været dernede til scanning, man kunne ingenting se. 

fik taget ny blodprøve i dag og skal have taget i overmorgen igen.. 

de blev dog sådan lidt da jeg sagde jeg havde testet på omkring d. 26/27 juni, og den viste negativt, og jeg så testede d. 4 juli, og den viste positivt, de tænker om jeg faktisk ikke er så langt henne, da jeg kan have haft æggeløsning senere, så nu er jeg faktisk bare lidt mere forvirret igen.

men de følger op på mig, for de vil gerne give mig noget svar så jeg ikke går i den uvished. 

tusinde tak for alle jeres svar! 

Anmeld Citér

15. juli 2020

Miamh

Som i kan se, er den steget 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. juli 2020

Miamh

elskeratværemor skriver:

hcg på 120 er meget lavet når du burde være 7+4, men igen der er ingen facitliste når det kommer til hcg, alle kvinder har forskellige mål. Men jeg ville helt sikkert ringe til lægen og forlange en hcg blodprøve igen for at se på en stigning. Hvis de ikke vil tage en bp, havde jeg taget til en scanning som flere skriver for at se om der var liv

Jeg fik fat i min læge i går, og var inde og få taget en ny blodprøve, hun ringede til sygehuset med det samme, og de ringede tilbage i går, og har været dernede til scanning, man kunne ingenting se. 

fik taget ny blodprøve i dag og skal have taget i overmorgen igen.. 

de blev dog sådan lidt da jeg sagde jeg havde testet på omkring d. 26/27 juni, og den viste negativt, og jeg så testede d. 4 juli, og den viste positivt, de tænker om jeg faktisk ikke er så langt henne, da jeg kan have haft æggeløsning senere, så nu er jeg faktisk bare lidt mere forvirret igen.

men de følger op på mig, for de vil gerne give mig noget svar så jeg ikke går i den uvished. 

tusinde tak for alle jeres svar! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.