Er så forvirret og træt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.948 visninger
17 svar
2 synes godt om
13. juli 2020

Miamh

Hej alle sammen. 

jeg står i den situation at jeg d. 4/7-20 stod med en masse positive graviditetstest, jeg blev så over lykkelig, jeg havde min sidste mens, d. 21/5-20. Men mandag d. 6/7-20 begyndte jeg at små bløde, det var brunligt i det, kom om til lægen hvor de tog blodprøve og endnu en urin prøve, det så jo ud til at jeg var gravid, lægen sagde at jeg ikke kunne gøre noget hvis jeg var igang med at abortere med skulle komme hvis jeg begyndte at bløde frisk blod og fik smerter, det gjorde jeg selvfølgelig om tirsdagen, men sekretærerne ved lægen vil ingenting gøre, de siger jeg skal se tiden an, når jeg stiller nogle spørgsmål så får jeg intet svar. 

jeg siger til mig selv at jeg IKKE er gravid mere. Vil ikke blive ked af det igen. Hold op jeg har jo ikke lavet andet end at græde hele ugen. 

nogle der ved hvor lang tid man kan teste positivt efter spontan abort? 

testede i dag igen, den siger stadigvæk positiv.

kh Mia 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2020

moar34

Miamh skriver:

Hej alle sammen. 

jeg står i den situation at jeg d. 4/7-20 stod med en masse positive graviditetstest, jeg blev så over lykkelig, jeg havde min sidste mens, d. 21/5-20. Men mandag d. 6/7-20 begyndte jeg at små bløde, det var brunligt i det, kom om til lægen hvor de tog blodprøve og endnu en urin prøve, det så jo ud til at jeg var gravid, lægen sagde at jeg ikke kunne gøre noget hvis jeg var igang med at abortere med skulle komme hvis jeg begyndte at bløde frisk blod og fik smerter, det gjorde jeg selvfølgelig om tirsdagen, men sekretærerne ved lægen vil ingenting gøre, de siger jeg skal se tiden an, når jeg stiller nogle spørgsmål så får jeg intet svar. 

jeg siger til mig selv at jeg IKKE er gravid mere. Vil ikke blive ked af det igen. Hold op jeg har jo ikke lavet andet end at græde hele ugen. 

nogle der ved hvor lang tid man kan teste positivt efter spontan abort? 

testede i dag igen, den siger stadigvæk positiv.

kh Mia 

Har du blødt som en mens? Hvad sagde blodprøven? Hvis drt var for at måle heg? 

Anmeld Citér

13. juli 2020

Miamh

moar34 skriver:

Har du blødt som en mens? Hvad sagde blodprøven? Hvis drt var for at måle heg? 

Jeg jeg bløde som var det mens, men min mor gjorde det samme da hun ventede min storebror, hun vidste slet ikke hun var gravid og blødte flere gange. 

Ugrupperede undersøgelser

Choriogonadotropin+beta-kæder;P

Resultat
120 IU/L

Normalområde

< 5,0

har lige kopieret svaret fra blodprøven, men de havde heller ikke styr på hvad for en blodprøve de skulle vælge for at tjekke hcg 

Anmeld Citér

13. juli 2020

moar34

Miamh skriver:

Jeg jeg bløde som var det mens, men min mor gjorde det samme da hun ventede min storebror, hun vidste slet ikke hun var gravid og blødte flere gange. 

Ugrupperede undersøgelser

Choriogonadotropin+beta-kæder;P

Resultat
120 IU/L

Normalområde

< 5,0

har lige kopieret svaret fra blodprøven, men de havde heller ikke styr på hvad for en blodprøve de skulle vælge for at tjekke hcg 

Og de har slet ikke tænkt på at følge den op med flere blodprøver og evt en scanning? 

Anmeld Citér

13. juli 2020

Miamh

moar34 skriver:

Og de har slet ikke tænkt på at følge den op med flere blodprøver og evt en scanning? 

Nej, de siger simpelthen bare at jeg må se tiden an, og synes jeg er meget forkert af dem, man får jo ikke en afklaring, synes simpelthen det er så svært. 

Anmeld Citér

13. juli 2020

moar34

Miamh skriver:

Nej, de siger simpelthen bare at jeg må se tiden an, og synes jeg er meget forkert af dem, man får jo ikke en afklaring, synes simpelthen det er så svært. 

Kan du ikke skrive direkte til lægen og forlange en opfølgende blodprøve. Det er da ikke fair du skal gå i uvished 

Anmeld Citér

13. juli 2020

Miamh

moar34 skriver:

Kan du ikke skrive direkte til lægen og forlange en opfølgende blodprøve. Det er da ikke fair du skal gå i uvished 

Jo har tænkt mig at prøve at skrive direkte til lægen i dag, men ved der nogen gange kan 1-2 uger før de ringer tilbage til en �� nej synes hellere ikke de kan være det bekendt, det ikke sjovt at gå inden uvished ��

Anmeld Citér

13. juli 2020

Kir

Der kan godt gå lidt tid før hcg ryger ned på 0... Har de sagt noget om svaret på blodprøven? 

Hvor langt er du henne nu? 

Tænker det er rigtig de ikke kan gøre noget for at stoppe det hvis du aborterer, men du jo nødt til vide om det er en abort eller ej, forstår ikke at de ikke vil undersøge dig nærmere. 

Anmeld Citér

13. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Generelt set er der heller ikke noget at gøre. Men ring til lægen i morgen og forlang en blodprøve for at se om hcg stiger eller hvordan. 
Hvis du er i gang med at abortere, men evt ikke for blødt alt ud, vil det heller ikke være godt. 
Derudover, som du selv skriver, kan man sagtens bløde selvom man er gravid og graviditeten forløber som normalt. 
Min egen erfaring siger mig at da jeg selv aborterede gik der omkring 14 dage til 3 uger før end testen var helt negativ. 

Anmeld Citér

13. juli 2020

Miamh

Kir skriver:

Der kan godt gå lidt tid før hcg ryger ned på 0... Har de sagt noget om svaret på blodprøven? 

Hvor langt er du henne nu? 

Tænker det er rigtig de ikke kan gøre noget for at stoppe det hvis du aborterer, men du jo nødt til vide om det er en abort eller ej, forstår ikke at de ikke vil undersøge dig nærmere. 

De har kun taget en blodprøve, og det var imens jeg var begyndt at bløde lidt, og den sagde jeg var gravid uden tvivl, men jeg skulle selvfølgelig holde øje med om jeg begyndte at bløde rigtig meget og fik voldsomme smerter, så skulle jeg ind til dem igen, men ligemeget hvad jeg siger til dem, så siger de bare jeg skal se tiden an  

ved godt de igenting kan gøre hvis jeg abortere, det er naturens gang, men har da brug for at vide om det kom ud, eller om der stadigvæk sidder noget inde i mig, eller om alt er som det skal være. 

jeg skulle være 7+4 henne nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.