Jeg er sku i chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2020

elskeratværemor

Miia90 skriver:

Jeg gik hjem fra arbejde i lørdags, med mavesmerter, kvalme og var ved at besvime, så tiden an, mandag, tirsdag, havde lidt mureren i maven, men hertil morgen kl 5, fik jeg de vildeste smerter og måtte ringe manden hjem. Jeg tog læge kontakt kl 8. Og fik en akut tid. Fik taget en urin prøve for og se om der var noget, den slog ud på lidt blod i urinen. Sygeplejersken spurgte om jeg kunne være gravid. Mit hurtige svar var nej, vi har 2 børn lavet i behandling og ikke dyrket sex siden slut maj, og havde haft min mens efterfølgende.

Men vi tog en test alligevel. Så er den fucking positiv �� Jeg føler jeg var med i en film, jeg er helt rundt på gulvet. Hvordan kan det lade sig gøre? Havde bare lige brug for at komme ud med det �� Har ingen ide om hvor langt jeg er henne, det for jeg nok svar på imorgen da jeg har fået tid igen til scanning.  Men har stadig ondt i underlivet med masser af muren.

Knus 

Stort tillykke med graviditeten  

hvordan gik scanningen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2020

Miia90

elskeratværemor skriver:

Stort tillykke med graviditeten  

hvordan gik scanningen? 

Hende der scannede i lægehuset, var ikke særlig dygtig, så fik ikke så meget ud af det. Men kunne godt de der lå et foster, synes livmorden var pæn stor på størrelse på en mindre tomat. Fik taget blodprøve. Nemid er nede så kan ikke tjekke svaret  Men fået tid igen mandag til samme omgang og for at se om hcg stiger 

Anmeld Citér

2. juli 2020

ønskebørn74

Miia90 skriver:

Hende der scannede i lægehuset, var ikke særlig dygtig, så fik ikke så meget ud af det. Men kunne godt de der lå et foster, synes livmorden var pæn stor på størrelse på en mindre tomat. Fik taget blodprøve. Nemid er nede så kan ikke tjekke svaret  Men fået tid igen mandag til samme omgang og for at se om hcg stiger 

Hvor langt er du henne?
Krammer 

Anmeld Citér

2. juli 2020

Miia90

ønskebørn74 skriver:

Hvor langt er du henne?
Krammer 

Ja, det kunne hun ikke svare på. Derfor jeg skal komme igen på mandag og måske få mere vished

Anmeld Citér

6. juli 2020

Mor1988

Miia90 skriver:

Ja, det kunne hun ikke svare på. Derfor jeg skal komme igen på mandag og måske få mere vished

Hej. Hvordan gik det i dag? ��

Anmeld Citér

6. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ja, hvordan gik det idag?

Anmeld Citér

7. juli 2020

Miia90

Update. Mit hcg lå på 8200 i onsdags, igår blev det målt til 12.000. Jeg har rigtig mange mavesmerter, mere jeg synes er godt. De kunne ikke finde hjerteblik på nuværende tid. De målte fosteret til en 6+6. De fandt også en stor cyste som måske kan være forklaringen på mine store smerter.

Så går stadigvæk i uvished og ved ikke om det er en god eller dårlig graviditet ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.