Jeg er sku i chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.402 visninger
16 svar
11 synes godt om
1. juli 2020

Miia90

Jeg gik hjem fra arbejde i lørdags, med mavesmerter, kvalme og var ved at besvime, så tiden an, mandag, tirsdag, havde lidt mureren i maven, men hertil morgen kl 5, fik jeg de vildeste smerter og måtte ringe manden hjem. Jeg tog læge kontakt kl 8. Og fik en akut tid. Fik taget en urin prøve for og se om der var noget, den slog ud på lidt blod i urinen. Sygeplejersken spurgte om jeg kunne være gravid. Mit hurtige svar var nej, vi har 2 børn lavet i behandling og ikke dyrket sex siden slut maj, og havde haft min mens efterfølgende.

Men vi tog en test alligevel. Så er den fucking positiv �� Jeg føler jeg var med i en film, jeg er helt rundt på gulvet. Hvordan kan det lade sig gøre? Havde bare lige brug for at komme ud med det �� Har ingen ide om hvor langt jeg er henne, det for jeg nok svar på imorgen da jeg har fået tid igen til scanning.  Men har stadig ondt i underlivet med masser af muren.

Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Miia90 skriver:

Jeg gik hjem fra arbejde i lørdags, med mavesmerter, kvalme og var ved at besvime, så tiden an, mandag, tirsdag, havde lidt mureren i maven, men hertil morgen kl 5, fik jeg de vildeste smerter og måtte ringe manden hjem. Jeg tog læge kontakt kl 8. Og fik en akut tid. Fik taget en urin prøve for og se om der var noget, den slog ud på lidt blod i urinen. Sygeplejersken spurgte om jeg kunne være gravid. Mit hurtige svar var nej, vi har 2 børn lavet i behandling og ikke dyrket sex siden slut maj, og havde haft min mens efterfølgende.

Men vi tog en test alligevel. Så er den fucking positiv �� Jeg føler jeg var med i en film, jeg er helt rundt på gulvet. Hvordan kan det lade sig gøre? Havde bare lige brug for at komme ud med det �� Har ingen ide om hvor langt jeg er henne, det for jeg nok svar på imorgen da jeg har fået tid igen til scanning.  Men har stadig ondt i underlivet med masser af muren.

Knus 

Ej hvor vildt Ja det kunne sagtens være med i en film
Hvordan falder en graviditet/et barn mere ind i jeres liv? Er det noget I ønsker? 

Anmeld Citér

1. juli 2020

ønskebørn74

Miia90 skriver:

Knus 

Kæmpe tillykke sødeste 

Anmeld Citér

1. juli 2020

Miia90

ønskebørn74 skriver:

Kæmpe tillykke sødeste 

Tusind tak ��

Anmeld Citér

1. juli 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Viiiildt!! 
med du glad? Eller? 
men tillykke i hvert fald 

Anmeld Citér

1. juli 2020

Miia90

CKJ skriver:

Viiiildt!! 
med du glad? Eller? 
men tillykke i hvert fald 

Overrasket, men glad ❤️

Anmeld Citér

1. juli 2020

B&J

Wow ja du er med i en film det er da mega vildt men

fantastisk stort tillykke 

Anmeld Citér

1. juli 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

STORT tillykke :D

jeg kan sagtens følge dig...

med nummer 2 troede jeg det var pga stress over nyt arbejde...

jeg var 9 uger henne da vi opdagede det...

vi fik assistance med den første og fik af vide at det ville være meget usandsynligt at vi selv kunne blive gravide...

nu venter vi på nr 3 kommer ud til os som er kommet ved vi EN gang ikke var forsigtige i mens vi ventede på at jeg skulle steriliseres... har termin i morgen...

Anmeld Citér

1. juli 2020

Miia90

Wampires skriver:

STORT tillykke :D

jeg kan sagtens følge dig...

med nummer 2 troede jeg det var pga stress over nyt arbejde...

jeg var 9 uger henne da vi opdagede det...

vi fik assistance med den første og fik af vide at det ville være meget usandsynligt at vi selv kunne blive gravide...

nu venter vi på nr 3 kommer ud til os som er kommet ved vi EN gang ikke var forsigtige i mens vi ventede på at jeg skulle steriliseres... har termin i morgen...

Tusind tak. Held og lykke med den kommende fødsel ��

Anmeld Citér

2. juli 2020

Liland

Profilbillede for Liland
Miia90 skriver:

Knus 

Stort tillykke 

Har selv lige været der. Vi har kæmpet i 12 år for at få en lillesøster eller lillebror, men opgav til sidst i januar 2019.

Jeg skulle starte på p piller og ventede på at min mens kom (uregelmæssig som altid) og så lagde jeg mig selvfølgelig med mave influenza (som alle andre på arbejdet) mit blev bare ved og en uge senere testede jeg bragende positiv. Nu har vi verdens dejligste efternøler på 6 måneder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.