Hej med jer
Her går det også fint. Jeg synes der er meget at se til med en nyfødt i hjemmet igen. De to store hiver i mig for at få opmærksomhed og den lille vil gerne snakke, nusses om og have mad, skiftes osv. Tager tit en morfar sammen med Victor inden de to store skal hentes i institutionen.
Jeg nyder dog også at være så heldig at få beriget mit liv med 3 smukke, sunde og raske børn, som jeg elsker højere end jeg kan beskrive.
Der er ikke så meget rytme på endnu, men han spiser ca hver 3. time, nogen gange går der 2 timer andre gange 4 timer. Han spiser fint, og der er mad nok til ham så det er perfekt. Han vågner ved 8 tiden om morgenen ca og sover igen ved 9.30-10 tiden og sådan fortsætter resten af dagen. Om aftenen kan han godt være lidt urolig og har lidt bøvl med maven. Det er dog heldigvis ikke skrig og skrål...
Vi skal have Sp i morgen, så det bliver spændende. Hun var her da Victor var 11 dage og der havde han taget 390 g på 
På fredag skal vi i mødregruppe, så det bliver spændende om det er nogle kvinder jeg kan sammen med og have nogle gode stunder sammen med. Min sidste mødregruppe var jo fantastisk, og jeg ses stadig ofte med dem. Faktisk hver uge da vi går til gymnastik sammen med børnene 
Knus Kathrina
Anmeld