(oktober) Hjemvendt fra sygehuset med vores datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Cris

Hvordan går det med jeres små guldklumper? Går det hele som det skal med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Pje

Hej

Det går fint med Celina  Hun trives og vokser fint - jeg har dog ikke mælk nok til hende, ja for at sige faktisk meget meget lidt. Så hun får omkring 600 - 700 ml erstatning og lidt ved mig.

Ellers har vi fundet en rytme i at være førstegangsforældre  Celinas døgn rytme er så småt begyndt at indfinde sig, godt nok søvner hun ikke på faste tidspunkter endnu, men hun er vågen mellem 2 - 4 timer også sover hun mellem 2,5 - 3,5 time. Natten er der heldigvis ved at være lidt rytme i

Da sundhedsplejersken var i torsdag i sidste uge (Celina 3 uger) vejet hun 3500g og 52 cm. Så hun har taget 490g på siden fødslen og vokset 3 cm. Skal til 5 ugers lægeundersøgelse på onsdag - er spændt på hvad lægen siger.

Hvordan går det hos jer?

Knus Pia

Anmeld

22. november 2009

tumle81

Hej med jer

Her går det også fint. Jeg synes der er meget at se til med en nyfødt i hjemmet igen. De to store hiver i mig for at få opmærksomhed og den lille vil gerne snakke, nusses om og have mad, skiftes osv. Tager tit en morfar sammen med Victor inden de to store skal hentes i institutionen.

Jeg nyder dog også at være så heldig at få beriget mit liv med 3 smukke, sunde og raske børn, som jeg elsker højere end jeg kan beskrive.

Der er ikke så meget rytme på endnu, men han spiser ca hver 3. time, nogen gange går der 2 timer andre gange 4 timer. Han spiser fint, og der er mad nok til ham så det er perfekt. Han vågner ved 8 tiden om morgenen ca og sover igen ved 9.30-10 tiden og sådan fortsætter resten af dagen. Om aftenen kan han godt være lidt urolig og har lidt bøvl med maven. Det er dog heldigvis ikke skrig og skrål...

Vi skal have Sp i morgen, så det bliver spændende. Hun var her da Victor var 11 dage og der havde han taget 390 g på

På fredag skal vi i mødregruppe, så det bliver spændende om det er nogle kvinder jeg kan sammen med og have nogle gode stunder sammen med. Min sidste mødregruppe var jo fantastisk, og jeg ses stadig ofte med dem. Faktisk hver uge da vi går til gymnastik sammen med børnene

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.