Man kan købe et lille stykke af den hæk som er vokset sig stor allerede.
når det så er sagt burde det ikke være nødvendigt. Jeg hader også at sige fra - trods jeg er blevet god til det. Dog trækker jeg den tit for langt og så bliver jeg måske for ... bestemt og det er jo heller ikke optimalt. For dig så hav i mente det er for din søns skyld. Og hvad kommer først - hans behov og at han har det godt eller at din nabo er glad / at du ikke skal bearbejde den der mavefølelse når man har sagt fra. Selvfølgelig sætter du din søn først. Så giv den gas og når du kan se de er i haven over og sig, desværre kan vi ikke lege og husk lige at gå gennem døren (evt “det er bedst at gå gennem døren”, medmindre du skal blive helt bestemt). Ingen tjittjat overhovedet. Bare fasthold. Bare det at vores nabo går bagom vores have i en lukket sti for at kigge ind på os, synes jeg er irriterende, men han er en ældre herre der keder sig grusomt så det er lidt noget andet. Han kan også stille sig foran vores hus og bare stå og kigge i 10 min uden hæmninger. Vi venter også på vores hæk vokser (hurtigt) op i forhaven
Anmeld
Citér